«Տելեկոմ Արմենիա» ընկերությունը փնտրում է Գրավոր հարթակի սպասարկման մասնագետներ։
Հիմնական պարտականություններ`
- Բացահայտել հաճախորդների կարիքները և կատարել հարցերի պարզաբանում գրավոր տարբերակով;
- Ժամանակին և ճշգրիտ կերպով պատասխանել հաճախորդի հարցումներին՝ գրավոր հարթակի կամ էլ․փոստի միջոցով;
- Մշակել հարցումները՝ տրամադրելով համապատասխան տեղեկատվություն;
- Միաժամանակ սպասարկել մի քանի հաճախորդների և զուգահեռ գրանցել բողոքները/հարցերը;
- Անհրաժեշտության դեպքում ստեղծել հայտ և ուղարկել ըստ առաջնահերթության։
Մանրամասներն՝ այստեղ։
Ցանկացողները կարող են ներկայացնել ինքնակենսագրություն (CV/Resume) հայերեն, ռուսերեն կամ անգլերեն լեզուներով` hrm@telecomarmenia.am էլ փոստին: Նամակի վերնագրում անհրաժեշտ է նշել հաստիքի անվանումը՝ Գրավոր հարթակի սպասարկման մասնագետ։
Հայտերը ընդունվում են մինչև սույն թվականի Հոկտեմբերի 27-ը։
Բաժանորդագրվեք մեր ալիքին Telegram-ում