Ընկերությունը փնտրում է գրավոր հարթակի սպասարկման մասնագետներ

1 Min Read

«Տելեկոմ Արմենիա» ընկերությունը փնտրում է Գրավոր հարթակի սպասարկման մասնագետներ։

Հիմնական պարտականություններ`
  • Բացահայտել հաճախորդների կարիքները և կատարել հարցերի պարզաբանում գրավոր տարբերակով;
  • Ժամանակին և ճշգրիտ կերպով պատասխանել հաճախորդի հարցումներին՝ գրավոր հարթակի կամ էլ․փոստի միջոցով;
  • Մշակել հարցումները՝ տրամադրելով համապատասխան տեղեկատվություն;
  • Միաժամանակ սպասարկել մի քանի հաճախորդների և զուգահեռ գրանցել բողոքները/հարցերը;
  • Անհրաժեշտության դեպքում ստեղծել հայտ և ուղարկել ըստ առաջնահերթության։

Մանրամասներն՝ այստեղ։

Ցանկացողները կարող են ներկայացնել ինքնակենսագրություն (CV/Resume) հայերեն, ռուսերեն կամ անգլերեն լեզուներով` hr*@te************.am էլ փոստին: Նամակի վերնագրում անհրաժեշտ է նշել հաստիքի անվանումը՝ Գրավոր հարթակի սպասարկման մասնագետ։

Հայտերը ընդունվում են մինչև սույն թվականի Հոկտեմբերի 27-ը։

Share This Article
2 Comments