ԱրարատԲանկը փնտրում է Հաճախորդների սպասարկման մասնագետի

1 Min Read

Աշխատանքային պարտականություններ՝

  • Դրամային և արտարժութային հաշիվների բացում և սպասարկում
  • Ավանդների ընդունում, վարկային հաշիվների վարում, քաղվածքների տրամադրում
  • Դրամային և արտարժութային փոխանցումների իրականացում, կանխիկացում և այլ հաշվեգործառնական գործառնություններ
  • Բանկային ծառայությունների վաճառք/խաչաձև վաճառք
  • Կատարված գործարքների փաստաթղթային ձևակերպումների իրականացում՝ ՀՀ օրենսդրության, ՀՀ կենտրո­նա­կան բանկի և Բանկի ներքին իրավական ակտերին համապատասխան

Ներկայացվող պահանջներ`

  • Բարձրագույն ֆինանսական, տնտեսագիտական կամ տեխնիկական կրթություն
  • Բանկային ոլորտում առնվազն մեկ տարվա աշխատանքային փորձը ցանկալի է
  • Պատասխանատվության բարձր զգացում
  • Հաղորդակցման և կազմակերպչական գերազանց հմտություններ
  • Թիմում աշխատելու կարողություն
  • Հայերեն, ռուսերեն և անգլերեն լեզուների իմացություն
  • Microsoft Office ծրագրային փաթեթի իմացություն․ ՀԾ Բանկ իմացությունը ցանկալի է

Դիմելու ընթացակարգ․ ներկայացված պահանջներին համապատասխանող թեկնածուները կարող են իրենց ինքնակենսագրական տվյալներն (CV) ուղարկել hr@araratbank.am Էլեկտրոնային հասցեին՝ նշելով թափուր հաստիքի անվանում։

Կիսվեք այս հոդվածով