BMW-ն ներկայացրել է իր կանխատեսումներն ու կրճատումները

1 Min Read

BMW-ն ակնկալում է հասնել ավտոմոբիլային բիզնեսի 7-9% մարժայի թիրախի վերին եզրին, ինչպես նաև գրանցել վաճառքի ցածր աճ 2023 թվականին, ասել է գլխավոր ֆինանսական տնօրեն Նիկոլաս Փիթերը:

Եվրոպայում պատվերների գրքույկը դեռ լիքն է, սակայն պահանջարկն ավելի թույլ է եղել Գերմանիայում և Մեծ Բրիտանիայում, ավելի բարձր՝ Ֆրանսիայում, Իսպանիայում և Իտալիայում:

Ընկերության՝ առաջին կիսամյակում արտադրության խափանումների հետ առերեսումից հետո երրորդ եռամսյակում Չինաստանում ևս սկսել է վերականգնել պահանջարկը:

Ըստ Bloomberg-ի` ավտոարտադրողն ակնկալում է, որ այս տարի կհասնի էլեկտրական մեքենաների վաճառքի 10%-ի թիրախին, որը կազմում է մոտ 240,000-245,000 մեքենա, իսկ հաջորդ տարի այդ թիվը կարող է հասնել 400,000-ի:

Հարցին, թե ինչպես է BMW-ն արձագանքում Եվրոպայում գազի պակասին, գլխավոր ֆինանսական տնօրենն ասել է, որ ընկերությունը կրճատել է գազի սպառումը Գերմանիայում և Ավստրիայում 15%-ով և ակնկալում է, որ կկարողանա էլ ավելի կրճատել:

Share This Article
10 Comments