Հաճախորդակենտրոն մոտեցում, տարբերվող ծառայություններ ու թվային լուծումներ․ մարտի 19-ը Հաճախորդի օրն է։
Առանձնահատուկ վերաբերմունք IDBANK-ի հաճախորդները զգում են տարվա ցանկացած օր։ Մարտի 19-ը տարբերվող էր այն առումով, որ բոլոր մասնաճյուղերում հաճախորդներին սպասարկում էին բանկի ղեկավարները։
IDBANK-ում լավ գիտեն՝ ինչպես, ինչ ծառայություններով իրենց հաճախորդներին օգնեն, որ թվային դարաշրջանի պահանջներին համընթաց`ժամանակն արդյունավետ օգտագործեն։
Թվային բանկն իր հաճախորդներին մշտապես բանկային նոր թվային լուծումներ է առաջարկում, կատարելագործում ծառայությունների ու սպասարկման որակը։
Բանկից վստահեցնում են՝ հաճախորդների պահանջներն իրենց համար կարևոր, առաջնային են։ Մյուս կողմից՝ ոչ միայն լսում, նաև առաջարկում են. հաճախորդներն ունեն ընտրության լայն հնարավորություններ։
IDBANK-ում հաճախորդն ամենակարևորն է, այդպես է եղել միշտ, այդպես է լինելու նաև ապագայում։
Մանրամասները՝ տեսանյութում։
Կես գին բոլորին և մինչև 15 000 դրամ բոնուս՝ նոր հաճախորդներին. IDBank
IDBank-ը կդադարեցնի МИР քարտերի սպասարկումը
Բաժանորդագրվեք մեր ալիքին Telegram-ում