IPO-ն արժեթղթերի առաջին վաճառքն է անսահմանափակ անձանց շրջանակում։
Այս քայլով կազմակերպությունները մտնում են բորսա։ Այս քայլը թույլ է թայլիս IPO ընկերություններին արդյունավետորեն ներգրավել ներդրումներ, իսկ ներդրողները հնարավորություն են ստանում վաստակել եկամուտներ տոկոսներից։
Սակայն, երբևէ լսե՞լ եք pre-IPO ընկերությունների մասին։
Սրանք այն ընկերություններն են, որոնք պատրաստվում են 1-2 տարում մուտք գործել բորսա։ Այս ընկերությունների աչժեթղթերը ձեռքբերելը առավել բարդ է, սակայն բարձր եկամտաբերությունն որոշ դեպքերում հաջողության է հանգեցնում։
Pre-IPO ընկերությունների օրինակներ են «SpaceX»-ը, «Discord»-ը, «Udemy»-ը, «Stripe»-ը և «InstaCart»-ը։
Բաժանորդագրվեք մեր ալիքին Telegram-ում