Հարավկորեական Yonhap լրատվական ծառայության համաձայն՝ YouTube-ը կգործարկի իր առաջին պաշտոնական գնումների ալիքը: Ըստ Reuters-ի՝ սպասվում է, որ այս իրադարձությունը տեղի է ունենալու հունիսի 30-ին:
Հարավային Կորեան արդեն ունի ուղիղ հեռարձակման առևտրի զարգացող բիզնես, որը ղեկավարում է տեխնոլոգիական հսկա Naver-ը, ինչն այն դարձնում է հիմնական փորձնական շուկա գլոբալ ծանր քաշայինների համար, քանի որ Alphabet-ին պատկանող ընկերությունը կենտրոնանում է մեծամասամբ «առավել գնվող» դառնալու վրա:
Նոր գնումների ալիքը կգործի կորեերենով և կմեկնարկի որպես 90-օրյա նախագիծ։ Սկզբում այն ուղիղ առևտրի հարթակ կտրամադրի ընկերություններին և նախատեսում է ուղիղ հեռարձակել գնումների բովանդակությունը մոտ 30 ապրանքանիշերից:
YouTube-ի ներկայացուցիչը տեղեկացրել է, որ հնարավոր է ժամանակ առ ժամանակ փորձարկվեն YouTube-ի գնումների մի շարք գործառույթներ: Կանխատեսվում է, որ Հարավային Կորեայի առցանց առևտրի շուկան այս տարի կաճի մինչև 10 տրիլիոն վոն (7,7 միլիարդ դոլար)՝ 2021 թվականի 2,8 տրիլիոն վոնի փոխարեն, ընդ որում, ըստ Kyobo Securities-ի, Naver-ը ներկայումս ունի շուկայի մոտ 60% մասնաբաժին:
Բաժանորդագրվեք մեր ալիքին Telegram-ում