Վրաստանի կողմից Ադրբեջանից Հայաստան նավթամթերքների փոխադրման համար սահմանված չափազանց բարձր երկաթուղային սակագները կարող են զգալիորեն արագացնել Ղազախ-Իջևան երկաթուղային գծի վերականգնումը և վերաբացումը, որը փակ է մնացել գրեթե 35 տարի։
Գրում է ադրբեջանական մամուլը։
Այս հարցը հատկապես արդիական է դարձել այն բանից հետո, երբ Ադրբեջանի և Հայաստանի փոխվարչապետերի նախագահությամբ կառավարական հանձնաժողովները Գաբալայում կայացած բանակցությունների ժամանակ համաձայնության եկան Բաքվի և Երևանի միջև ուղիղ առևտրային կապեր հաստատելու հնարավորության վերաբերյալ։
Ինչպես ավելի վաղ հաղորդվել էր, ադրբեջանական կողմը պաշտոնական հարցում է ուղարկել Թբիլիսի՝ Գարդաբանի-Սադախլի գծով երկաթուղային փոխադրումների սակագների վերաբերյալ՝ Հայաստան նավթամթերքների փոխադրման համար։
Ի պատասխան, վրացական կողմը առաջարկել է 111 կիլոմետրանոց հատվածի համար մեկ տոննայի համար 92 դոլար սակագին, որը համարժեք է մոտավորապես 0,82 դոլարի մեկ տոննայի համար մեկ կիլոմետրի համար։
Համեմատության համար, նմանատիպ բեռներ կարելի է տեղափոխել 680 կիլոմետր Ադրբեջանի միջով 17 դոլարով կամ մոտավորապես 0,02 դոլարով մեկ տոննայի համար մեկ կիլոմետրի համար։
Այս 41-ապատիկ տարբերությունը Բաքվում օրինական հարցեր է առաջացրել տարանցիկ ծախսերի այդքան կտրուկ աճի պատճառների վերաբերյալ։
Բաժանորդագրվեք մեր ալիքին Telegram-ում