Ռուսաստանում խորանում է բանկերի և մարքեթփլեյսների հակամարտությունը․ խոսքը հասել է տրիլիոնների

2 Min Read

Ռուսական ֆինանսական ոլորտում վերջին ամիսներին ձևավորվել է լարված հակամարտություն՝ մեծ բանկերի և առցանց մարքեթփլեյսների միջև։ Թեև մրցակցությունը վաղուց էր նկատվում, այժմ այն վերածվել է բացահայտ պայքարի, որտեղ ներգրավված են ինչպես պետությունը, այնպես էլ խոշորագույն խաղացողները։


Սբերբանկի պահանջը՝ 1,5 տրիլիոն ռուբլի հարկ չի վճարվել

«Սբեր»-ի ղեկավար Գերման Գրեֆը հայտարարում է, որ խոշոր մարքեթփլեյսները՝ WB, Ozon և մյուսները, վերջին տարիներին չեն վճարել շուրջ 1,5 տրիլիոն ռուբլու հարկ, քանի որ իրենց հաճախորդներին առաջարկել են վճարման եղանակից կախված փոփոխվող գներ։
Օրինակ՝ եթե գնորդը վճարում էր մարքեթփլեյսի «ընկեր բանկի» քարտով, նա ստանում էր մեծ զեղչ։ Սա, ըստ բանկերի, խեղաթյուրում է շուկան և նվազեցնում պետբյուջեի եկամուտները։


ԿԲ-ն առաջարկում է  սահմանափակումներ

Ըստ ռուսական մեդիայի, Կենտրոնական բանկը արդեն նամակ է ուղարկել Ռուսաստանի էկոնոմիկայի նախարարություն, առաջարկելով՝

  • Արգելել մարքեթփլեյսներին փոխել գինը վճարման եղանակից կախված,

  • Արգելել վաճառել իրենց «դուստր բանկերի» պրոդուկտները սեփական հարթակում (օր.՝ WB Bank, Ozon Bank)։

Այս քայլը կարող է ամբողջապես փոխել շուկան․ շատ մարքեթփլեյսներ հիմնվում են հենց սեփական բանկային էկոհամակարգերի ստեղծման վրա։


Մարքեթփլեյսների հակադարձումը

Ozon հայտարարեց, որ արդեն բացել է իր լոյալության ծրագիրը բոլոր բանկերի համար՝ ակնհայտ փորձելով մեղմացնել ճնշումը։

Իսկ Wildberries և RUSSMARKET զգուշացրին, որ եթե իշխանությունները արգելեն զեղչերի մեխանիզմը, ապա
Գները կարող են բարձրանալ 15–20%-ով, քանի որ այդ զեղչերը փաստացի ներքին գնային քաղաքականության մաս են։


Ինչու են մարքեթփլեյսներն ընդհանրապես ստեղծում բանկեր

Վերջին տարիներին խոշոր հարթակները սկսել են բացել սեփական բանկերը՝

  • հաճախորդներին ավելի մեծ զեղչեր տալու,
  • վճարումները կենտրոնացնելու,
  • վաճառողներին վարկեր տրամադրելու,
  • և սեփական ֆինանսական էկոհամակարգ ստեղծելու նպատակով։

Այսպիսով՝ մարքեթփլեյսները միաժամանակ դառնում են առևտրային հարթակ, վճարային համակարգ, բանկ, և նույնիսկ վարկային կազմակերպություն։ Բանկերը դա դիտում են որպես վտանգ իրենց շուկաներից։


Ինչ է սպասվում

Եթե ԿԲ-ի առաջարկները լիարժեք ընդունվեն, ապա՝

  • մարքեթփլեյսները կկորցնեն մրցակցային առավելություն,
  • բանկերը կվերականգնեն իրենց դիրքերը,
  • գնորդների համար զեղչերը կնվազեն, գները՝ կբարձրանան,
  • իսկ մարքեթփլեյսների ֆինանսական բաժինները կկորցնեն իրենց ճկունությունը։

Այս հակամարտությունը դեռ շարունակվում է և, ամենայն հավանականությամբ, շուկայի խոշոր վերադասավորումների պատճառ կդառնա։

Կարդացեք նաև

TAGGED:
Կիսվեք այս հոդվածով