2025 թվականին չինական ավտոմեքենաների արտահանումը Ռուսաստան նախորդ տարվա համեմատ նվազել է 58%-ով։ Չինաստանի ուղևորատար մեքենաների ասոցիացիայի (CPCA) տվյալներով՝ Չինաստանը հունվարից սեպտեմբեր ընկած ժամանակահատվածում ռուսական շուկա է մատակարարել 357,000 մեքենա, հաղորդում է CarNewsChina-ն։
2024 թվականին Ռուսաստանը չինական ավտոարդյունաբերության ամենամեծ արտահանման ուղղությունն էր՝ մոտ 1.2 միլիոն մեքենայով։ 2025 թվականին երկիրը իջել է երրորդ տեղը՝ զիջելով Մեքսիկային (410,700) և ԱՄԷ-ին (367,800)։
Ռուսաստանի և Ուկրաինայի միջև պատերազմից առաջ չինական ապրանքանիշերը զբաղեցնում էին ռուսական շուկայի համեմատաբար փոքր բաժինը. 2021 թվականին նրանք վաճառել են 115,700 մեքենա, որը կազմում է մոտ 7%։
Միևնույն ժամանակ, Ռուսաստանում չինական ավտովաճառքի կենտրոնների թիվը շարունակում է նվազել։ 2025 թվականի առաջին եռամսյակում փակվել է 213 ավտոսրահ՝ ավելի շատ, քան ամբողջ 2023 թվականին և երեք անգամ ավելի, քան 2024 թվականի նույն ժամանակահատվածում:
Ամենաշատը տուժել են Bestune, Kaiyi և Dongfeng Motors ընկերությունները. Geely, Jaecoo, Jetour և LiAuto ընկերությունները նույնպես առաջին անգամ են հայտնվել ցանկում։
2024 թվականի հոկտեմբերի 1-ից Ռուսաստանը 70-85%-ով բարձրացրել է ներմուծված ուղևորատար և առևտրային տրանսպորտային միջոցների վերամշակման վճարը՝ ներքին ավտոարդյունաբերությունը պաշտպանելու և արտասահմանյան ընկերություններին երկրում արտադրական օբյեկտներ հիմնելու խրախուսելու համար:
Վերամշակման վճարի նոր կանոնները ուժի մեջ կմտնեն դեկտեմբերին:
Բաժանորդագրվեք մեր ալիքին Telegram-ում