Որո՞նք են ամենաայցելվող էլեկտրոնային առևտրի հարթակները. ԻՆՖՈԳՐԱՖԻԿԱ

1 Min Read

Մեր օրերում մեծ պահանջարկ  է վայելում էլեկտրոնային առևտուրը։ Ինչու այցելել մոլեր ու տարատեսակ խանութներ` վատնելով զգալի ռեսուրսներ, եթե կարել է մի քանի հպումով սմարթֆոնով գնումներ կատարել աշխարհահռչակ էլեկտրոնային հարթակներից։

Հայաստանն էլ չի զիջում. հազարավոր մարդիկ այստեղ օգտվում եմ Վայլդերիզ, Օզոն, Թեմու, Ամազոն և այլ առևտրային հարթակներից։ 


ԱրարատԲանկը միացել է Հայաստանի կանաչապատման նոր նախաձեռնությանը․ 100 հա նոր անտառ` երեք տարում 


Հետաքրքիր է ուսումնասիրել այն առևտրային հարթակները, որոնք արձանագրել են այցելուների առավելագույն թվաքանակ․

Վիճակագրությունը ցույց է տալիս, որ ամենահայտնի 20 առցանց առևտրային հարթակներում այցելությունների թվաքանակը 2025թ․ օգոստոսին կազմել է մոտ 11 մլրդ։ Այս ցանկում առաջին հորիզոնականում է amazon.com հարթակը, որն ունեցել է 2․7 մլրդ այցելու։

Երկրորդ տեղում է temu֊ն՝ 1․6 մլրդ գնորդ ցուցանիշով։ Երրորդ հորիզոնականում է aliexpress.com առևտրային հարթակը՝ 646 մլն այցելու ցուցանիշով։

Հաջորդիվ ebay֊ն է, որից օգտվել է 635 մլն մարդ։ Հինգերորդ հորիզոնականում է ozon հարթակը՝ 527 մլն ցուցանիշով։

Կարդացեք նաև

TAGGED:
Կիսվեք այս հոդվածով