Կենտրոնական Ասիայի երկրներից դեպի Կասպից ծովի Ղազախստանի Կուրիկ նավահանգիստ բեռնատար գնացքների երթևեկությունը ժամանակավորապես դադարեցվել է։ ԱՊՀ երկաթուղային տրանսպորտի խորհրդի վարչությունը արգելք է սահմանել գնացքների առաքման վրա, որը կտևի մինչև այս տարվա նոյեմբերի 20-ը։ Այս միջոցառումը, որը նախաձեռնել է Ղազախստանի ազգային երկաթուղային օպերատոր Թեմիր Ժոլին, անմիջականորեն ազդում է Ուզբեկստանից, Ղրղզստանից, Տաջիկստանից և Թուրքմենստանից բեռնափոխադրողներին։
Ղազախական լրատվամիջոցների տվյալներով՝ որոշումը պայմանավորված է նավահանգստի տարածքում լուրջ գերբեռնվածությամբ, որտեղ կուտակվել են բեռնատար վագոնների զգալի քանակություն, որոնք սպասում են հետագա տեղափոխմանը։ Որոշ տեղեկությունների համաձայն՝ Կենտրոնական Ասիայից բեռներ տեղափոխող չաշխատող վագոնների թիվը գերազանցել է 700-ը։ Իրավիճակն ավելի է սրվում այն փաստով, որ նավահանգստի նավահանգստներից մեկում վերանորոգման աշխատանքներ են նախատեսված նոյեմբերին։
Ղազախստանի Մանգիստաուի շրջանում գտնվող և 2018 թվականից գործող Կուրիկ նավահանգիստը Կենտրոնական Ասիան Ադրբեջանի միջոցով Եվրոպայի հետ կապող տարանցիկ ճանապարհի հիմնական օղակն է։ Նավահանգստի ենթակառուցվածքը ներառում է ժամանակակից լոգիստիկ կենտրոն և լաստանավային համալիր, որը կարող է միաժամանակ տեղափոխել մինչև 54 երկաթուղային վագոն: Այս ծովային հանգույցը մշակում է ապրանքների լայն տեսականի, որոնք այնուհետև ուղղվում են եվրոպական շուկաներ։
Այս կասեցումը որոշակի դժվարություններ է ստեղծում տարածաշրջանում արտահանման-ներմուծման գործողությունների համար՝ ընդգծելով տրանսպորտային միջանցքների վրա աճող ճնշումը և դրանց հետագա զարգացման ու արդիականացման անհրաժեշտությունը՝ անխափան մատակարարումներն ապահովելու համար։
Կուրիկ նավահանգստում հարյուրավոր բեռնատար վագոնների կուտակումը պայմանավորված է, մի կողմից, նավահանգստային ենթակառուցվածքների սահմանափակ հզորությամբ, մյուս կողմից՝ վերբեռնման համար նախատեսված նավերի և լաստանավերի պակասով:
Հետևաբար, Միջին միջանցք (կամ Անդրկասպյան միջանցք) բեռների աճող հոսքը պահանջում է Ղազախստանի Կասպից ծովի ափին գտնվող նավահանգիստների ենթակառուցվածքային հզորությունների ընդլայնում:
Ադրբեջանի նավահանգիստներ բեռների ժամանակին վերբեռնմանը խոչընդոտող մեկ այլ գործոն է Կասպից ծովի մակերեսայնությունը: Կասպից ծովի մակարդակի իջեցման պատճառով Ակտաուի և Կուրիկ նավահանգիստներից Բաքու բեռներ տեղափոխող լաստանավերը տեղափոխում են սովորականից պակաս բեռներ:
Այս խնդիրը մասամբ լուծելու համար Ղազախստանի կառավարությունը նավահանգիստներում իրականացնում է հողափորման աշխատանքներ:
Բաժանորդագրվեք մեր ալիքին Telegram-ում