Համառուսաստանյան պետական հասարակական կարծիքի ուսումնասիրության կենտրոնը (ՀՊՀԿ) ներկայացրել է Ռուսաստանի արտահանման ներուժի վերաբերյալ ուսումնասիրության արդյունքները։
«Հետխորհրդային տարածքում ամենատարածված ռուսական ապրանքները սննդամթերքն են։ Դրանց հիմնական սպառողները (Ղազախստանի և Ղրղզստանի հետ միասին) Հայաստանն ու Ադրբեջանը են, որոնց բնակիչների կեսից ավելին վերջին երկու-երեք տարիների ընթացքում գնել է ռուսական արտադրության սննդամթերք (համապատասխանաբար՝ 62% և 59%)։
Ղազախստանի (50%), Տաջիկստանի և Հայաստանի (յուրաքանչյուրը 43%) և Բելառուսի (35%) բնակիչները՝ չնայած զարգացած ներքին թեթև արդյունաբերությանը, ամենահաճախ կրում են ռուսական ապրանքանիշերի հագուստ։
Ռուսաստանից շինանյութերն ամենաշատը պահանջարկ ունեն Ղրղզստանում (57%) և Ադրբեջանում (32%)», — նշվում է ուսումնասիրության մեջ։
Բաժանորդագրվեք մեր ալիքին Telegram-ում
