Ռուսաստանը դիմել է Միջազգային քաղաքացիական ավիացիայի կազմակերպությանը (ICAO)՝ մեղմացնելու Ուկրաինա լիամասշտաբ ներխուժումից հետո սահմանված պատժամիջոցները, հաղորդում է Reuters-ը: Մոսկվան պնդում է, որ ինքնաթիռների մասերի մատակարարման սահմանափակումները լրջորեն ազդում են իր քաղաքացիական նավատորմի անվտանգության վրա։
2022 թվականի փետրվարից ի վեր արևմտյան պատժամիջոցները սահմանափակել են Ռուսաստանի հասանելիությունը նոր օտարերկրյա ինքնաթիռներին և առկա ինքնաթիռների բաղադրիչներին։
Ըստ աղբյուրների՝ ռուսական ավիաընկերությունները ստիպված են եղել ավելի քան 700 ինքնաթիռների, հիմնականում Airbus-ի, պահեստամասեր գնել բարդ անուղղակի երթուղիներով։
Մոսկվան ձգտում է վերացնել այս սահմանափակումները՝ պնդելով, որ դրանք «խախտում են միջազգային կանոնները», միաժամանակ ձգտելով տեղ գտնել ICAO-ի 36 անդամից բաղկացած կառավարման խորհրդում։ Սա լրացուցիչ դժվարություններ է ստեղծում կազմակերպության Մոնրեալում կայանալիք ժողովի համար, որը սկսվում է այս շաբաթ։
Ըստ ռուսական ավիացիայի աղբյուրների՝ Ռուսաստանում Boeing-ի և Airbus-ի նավատորմը հնանում է, և ոչ բոլոր մասերն են հասանելի նույնիսկ անուղղակի ուղիներով։
Միևնույն ժամանակ, այնպիսի պաշտոնական մարմիններ, ինչպիսիք են Ռոսավիացիան և Ռուսաստանի տրանսպորտի նախարարությունը, չեն մեկնաբանում իրավիճակը։ Սակայն վերջին միջադեպերը, մասնավորապես՝ 1976 թվականի Ան-24 ինքնաթիռի վթարը Հեռավոր Արևելքում, որի հետևանքով զոհվեց 48 մարդ, ընդգծում են երկրի քաղաքացիական ավիացիայի խնդիրները։
Մոսկվայի կողմից ICAO-ին ներկայացված փաստաթղթերում նաև քննադատվում է 37 երկրների օդային տարածքի փակումը ռուսական ավիաընկերությունների համար, ինքնաթիռների թռիչքային պիտանիության վկայականների կասեցումը և ինքնաթիռների սպասարկման ու ապահովագրության արգելքը։
Բաժանորդագրվեք մեր ալիքին Telegram-ում