Օգոստոսին Բաքու-Թբիլիսի-Ջեյհան (ԲԹՋ) նավթամուղով տեղափոխվել է Ղազախստանից և Թուրքմենստանից 242 հազար տոննա նավթ, ինչը 2025 թվականի ամենացածր ցուցանիշն էր։ Սա պայմանավորված է նրանով, որ այս կասպյան երկրները «զգուշորեն» էին օգտագործում այս երթուղին համաշխարհային շուկա նավթի տարանցման համար՝ ԲԹՋ-ում քլորօրգանական նյութերով աղտոտված նավթի շուրջ հուլիսյան սկանդալի պատճառով։
Հուլիսին Ղազախստանին և Թուրքմենստանին հաջողվել է ԲԹՋ-ով մղել 308 հազար տոննա նավթ, ինչը նույնպես ցածր էր ամսական միջին մղումից, քանի որ հուլիսի երկրորդ կեսից ԲԹՋ-ում ցանկացած նավթի ընդունումը նվազել էր հումքի հայտնաբերված աղտոտման պատճառով։
Միջին հաշվով, Ղազախստանից և Թուրքմենստանից ամսական մոտ 400 հազար տոննա նավթ է տեղափոխվում ԲԹՋ, գագաթնակետը եղել է ապրիլին՝ 430 հազար տոննա։
2025 թվականին Ղազախստանը նախատեսել էր ԲԹՋ-ով տեղափոխել 1.7 միլիոն տոննա նավթ՝ 2024 թվականի 1.4 միլիոն տոննայի դիմաց, և դեռևս պարզ չէ, թե արդյոք այն կկարողանա իրականացնել այս կանխատեսումը, քանի որ օգոստոսին ԲԹՋ-ի նկատմամբ վստահություն չկար։
Ընդհանուր առմամբ, 8 ամսվա ընթացքում այս երթուղով համաշխարհային շուկաներ է ուղարկվել 18.36 միլիոն տոննա նավթ (5.3%-ի նվազում), որից 15.47 միլիոն տոննան ադրբեջանական նավթ է եղել (2.1%-ի նվազում)։
Տարեկան 50 միլիոն տոննա նավթ մղելու հզորությամբ ԲԹՋ-ն գործում է 2006 թվականից։
Բաժանորդագրվեք մեր ալիքին Telegram-ում