Labubu-ի արտադրողի շահույթը աճել է հնգապատիկ

1 Min Read

Չինական փափուկ խաղալիքներ արտադրող Pop Mart-ը, որի կապիտալիզացիան «Labubu» տիկնիկների գլոբալ հաջողության շնորհիվ երբեմն գերազանցել է նույնիսկ «Գազպրոմ»-ի ընդհանուր բաժնետոմսերի արժեքը, հայտնել է իր զուտ շահույթի գրեթե հնգապատիկ աճի մասին, գրում է Bloomberg-ը։

Ընկերության հաշվետվության համաձայն՝ 2025 թվականի առաջին կեսին ցուցանիշը աճել է 397 տոկոսով, իսկ եկամուտները ավելի քան եռապատկվել են՝ 204 տոկոսով՝ հասնելով 1,93 միլիարդ դոլարի։

«Այս սրածայր ականջներով և ատամներով հրեշիկների հայտնիությունը մասամբ պայմանավորված է նրանով, որ ընկերությունը իր շատ ապրանքներ փաթեթավորում է так կոչված «կույր տուփերում», ինչը գրավում է գնորդներին, որոնց հետաքրքիր է՝ ինչ է ներսում», – նշում է գործակալությունը։ Ավելին, Լաբուբուն դարձել է «պոպ-մշակույթի իսկական ֆենոմեն»։

Pop Mart-ի հիմնադիր Վան Նինը ընդունել է, որ ընկերության ցուցանիշները աճում են սպասվածից արագ։ Խաղալիքների շուրջ առաջացած մեծ պահանջարկի ֆոնին ընկերության բաժնետոմսերը տարվա սկզբից աճել են 213 տոկոսով։

Ավելի վաղ՝ Լաբուբուի հաջողության օրինակով, Ռուսաստանի Դաշնության խորհրդի նախագահ Վալենտինա Մատվիենկոն կոչ էր արել ակտիվորեն ստեղծել այնպիսի բնօրինակ ապրանքներ, որոնք կարող են դառնալ նորաձև միտումներ միջազգային շուկայում։ Նա ընդգծել էր, որ «ռուսական մատրյոշկաներով այլևս չես զարմացնի», և հարցրել էր՝ «ուր են տեղական առաջադեմ, նոր, ստեղծագործական ապրանքները»։ Նրա խոսքով՝ Ռուսաստանում շատ տաղանդավոր մարդիկ կան, որոնց պետք է աջակցել և օգնել նման արտադրանքի առաջխաղացման գործում։

Կարդացեք նաև

Կիսվեք այս հոդվածով