Ինչպես հայտնում է CNBC-ն, գործընկերությունը նպատակ ունի նվազեցնել ծախսերը և ամրապնդել դիրքերը կարևոր արտասահմանյան շուկաներում։
Նոր մոդելներից չորսը՝ կոմպակտ քրոսովերը, թեթև մարդատար ավտոմեքենան, փիքափը և միջին չափի փիքափը, նախատեսված են Կենտրոնական և Հարավային Ամերիկայի երկրների համար և կստանան ինչպես բենզինային, այնպես էլ հիբրիդային ուժային միավորներ։ Արտադրության մեկնարկը նախատեսվում է 2028 թվականին։ Ընկերությունները ակնկալում են, որ ամբողջական հզորությամբ գործարկվելուց հետո տարեկան կարտադրվի առնվազն 800 հազար ավտոմեքենա։
Բացի այդ, GM-ը և Hyundai-ը մտադիր են նաև ԱՄՆ-ում մշակել և սկսել արտադրել էլեկտրական առևտրային ֆուրգոն՝ ոչ շուտ, քան 2028 թվականին։ Սա Hyundai Motor-ի առաջին խոշոր գործընկերությունն է ավտոմեքենաների մշակման ոլորտում։
Էլեկտրամեքենաներ արտադրող չինական ընկերությունների ճնշման պայմաններում, որոնք ակտիվորեն առաջարկում են ավելի էժան և տեխնոլոգիապես զարգացած մոդելներ, ավանդական ավտոարտադրողները ստիպված են փնտրել համատեղ զարգացման ուղիներ։ Ինչպես ընդգծել է Mirae-Mobility Research & Services հետազոտական ընկերության ղեկավար Թեդի Քիմը, գործընկերությունը ինքնին շահավետ ռազմավարություն է։
«Քանի որ GM-ը կարող է հիբրիդային տեխնոլոգիաներ փոխառել Hyundai-ից, իսկ Hyundai-ն կարող է GM-ի հետ հարաբերությունները օգտագործել որպես լծակ՝ ԱՄՆ-ի հետ առևտրային բանակցություններում», — նշել է Քիմը։
Այնուամենայնիվ, որոշ վերլուծաբաններ կասկածում են նոր դաշինքի արդյունավետությանը։ Billionfold Asset Management ներդրումային հիմնադրամի ղեկավար Ան Հյոն Ջինի խոսքերով՝ նույնիսկ եթե նրանք սկսեն վաճառել այս նոր մոդելները Հարավային Ամերիկայում, դժվար կլինի գերազանցել չինական մրցակիցներին, որոնք արդեն առաջատար են էլեկտրամեքենաների շուկայում՝ մատչելի գներով։
Բաժանորդագրվեք մեր ալիքին Telegram-ում