Ինչպե՞ս է ստեղծվել Adidas բրենդը․ զարգացման ուղին և ֆինանսական վիճակը

2 Min Read

Ահա ամբողջական ներկայացում Adidas բրենդի զարգացման ուղու և ֆինանսական վիճակի մասին։


Adidas բրենդի պատմություն և զարգացում

Հիմնադրման տարեթիվը՝ 1949 թ.

Հիմնադիր՝ Ադոլֆ Դասլեր (Adolf “Adi” Dassler)

Երկիր՝ Գերմանիա, Հերցոգենաուրախ

Ադոլֆ Դասլերը իր եղբոր՝ Ռուդոլֆ Դասլերի հետ աշխատել է սպորտային կոշիկների արտադրության վրա դեռևս 1920-ականներից։ Սակայն եղբայրները տարաձայնությունների պատճառով բաժանվեցին․

  • Ռուդոլֆը հիմնեց Puma

  • Ադոլֆը՝ Adidas (անունը՝ Adi + Das)


Զարգացման հիմնական փուլերը

Տարիներ Դեպքեր
1954 Գերմանիայի հավաքականը հաղթում է ֆուտբոլի ԱԱ-ին՝ Adidas կոճկատակավոր կոշիկներով։
1970-ականներ Adidas դառնում է խոշոր սպորտային հագուստի մատակարար ամբողջ աշխարհում։
1990-ականներ Ընկերությունը գնում է Reebok-ը, բայց հետագայում ձախողում է ինտեգրումը։
2000-ականներ Բրենդի նոր վերածաղկում՝ նոր դիզայն, սթրիթվեր և համաշխարհային համագործակցություններ։
2013–2021 Համագործակցություն՝ Kanye West-ի հետ (Yeezy), Pharrell Williams, Beyoncé, Bad Bunny։
2022 Adidas խզում է հարաբերությունները Քանյե Ուեսթի հետ՝ հակասեմական հայտարարություններից հետո։
2023–2024 Վերակառուցում, շեշտադրումներ՝ կայունություն, ռետրո ոճ, նոր բրենդային մոդելներ։

Adidas-ի ուժեղ կողմերը

  • Հռչակավոր արտադրանքներ՝

    • Superstar

    • Stan Smith

    • Ultraboost

    • Samba, Gazelle, Campus (վերադարձել են նորաձևություն)

  • Թեմաներ՝ սպորտ, նորաձևություն, սթրիթվեր

  • Համագործակցություններ՝ Gucci, Prada, Stella McCartney, Ivy Park, Humanrace

  • Կայունության ռազմավարություն՝ End Plastic Waste, վերամշակում, Primegreen/Primeblue նյութեր


Ֆինանսական վիճակ (ըստ վերջին տվյալների, 2024 թ․)

Ցուցիչ Տվյալ
Տարեկան եկամուտ (2023) €21.4 միլիարդ եվրո
Զուտ շահույթ (2023) €254 միլիոն եվրո
Աշխատակիցներ 59,000
Շուկայական արժեք (Market Cap) €45–50 միլիարդ
Գլխամասային գրասենյակ Հերցոգենաուրախ, Գերմանիա
Խանութների քանակը > 2,000 ամբողջ աշխարհում

📉 2022–2023-ին Adidas ֆինանսական խնդիրներ ունեցավ Yeezy գծի կորուստների պատճառով, սակայն 2024-ին վերականգնման միտում ունի՝ կենտրոնանալով դասական մոդելների և նոր համագործակցությունների վրա։


Տնտեսական մարտահրավերներ

  • Yeezy ճգնաժամ – $1 միլիարդի արժեքով չվաճառված պաշարներ

  • Սպառողական վարքի փոփոխություն՝ սպառողներն անցնում են ավելի մատչելի ապրանքների

  • Սուր մրցակցություն Nike-ի, Puma-ի և նոր՝ հիբրիդ բրենդների հետ (օրինակ՝ On Running, Hoka)


Ամփոփում

Adidas-ը մնում է աշխարհում ամենաազդեցիկ սպորտային բրենդներից մեկը՝ համադրելով նորաձևությունը, սպորտը և նորարարությունը։ Չնայած ֆինանսական դժվարություններին վերջին տարիներին, բրենդը շարունակում է վերակառուցվել՝ կենտրոնանալով կայունության, դասական ոճերի վերադարձի և միջազգային շուկաների վրա։

Կարդացեք նաև

TAGGED:
Կիսվեք այս հոդվածով