Bloomberg գործակալության տվյալներով՝ բուրգերը դարձել է «ապաստանային ակտիվ» բարձրակարգ ռեստորանների համար՝ ինչպես դոլարն է նման դեր խաղում ֆինանսական շուկայում։ Գնաճի պատճառով, մասնավորապես, տավարի մսի գինը վերջին տարում աճել է շուրջ 20%-ով, ինչը ստիպել է նույնիսկ էլիտար ռեստորաններին բուրգերներ ներառել իրենց մենյուում՝ շահութաբերության պահպանման նպատակով։
Օրինակ՝ Նոթինգ Հիլլում գտնվող Dove ռեստորանը առաջին անգամ իր մենյուում ներառել է բուրգեր, որը մատուցվում է սահմանափակ քանակությամբ՝ միայն 10 հատ մեկ ճաշի ընթացքում, ուստի անհրաժեշտ է նախապես ամրագրել սեղան։
Նույն միտումը նկատվում է նաև ԱՄՆ-ում և Մեծ Բրիտանիայում․ օրինակ՝ Լոնդոնի Burger King-ում երկու «Վոպեր» կարելի է գնել ընդամենը 12 ֆունտով (կտրոնով)։ Առանց զեղչի, մեկ բուրգերը կարող է արժենալ մինչև 8 ֆունտ։ Համեմատության համար՝ բարձրակարգ բուրգերը՝ գաստրոնոմիական հեղինակությամբ, կարող է արժենալ մինչև 18 ֆունտ։
Bloomberg-ը նշում է, որ նման «բյուջետային շռայլություն» հին և հայտնի հնարք է։ Օրինակ՝ Նյու Յորքի 137 տարվա պատմություն ունեցող Peter Luger սթեյք-հաուսում, թանկարժեք մսի մնացորդներից պատրաստվում էին բուրգերներ՝ ոչ միայն առանց վնասի, այլև եկամտաբեր։
Նման մոդելը գործում է նաև Մանհեթենի Grill ռեստորանում, որտեղ նախորդ օրվա $98 արժողությամբ ռիբսերի մնացորդները օգտագործվում են մոտ $30 արժողությամբ սենդվիչներ պատրաստելու համար, որոնք վաճառվում են առանց մենյուի, կենդանի հերթով։
Նման կուլինարային «վերադասավորումներն» օգնում են ռեստորաններին պահպանել շահութաբերությունը՝ միևնույն ժամանակ մատչելի մնալով հաճախորդների համար տնտեսական անկայունության պայմաններում։