Խարդախները պահանջում են ներբեռնել հեռակա հասանելիության ծրագիր՝ իբր պատվերի հետ կապված խնդիրը լուծելու համար։ Մարքետփլեյսների օգտատերերին ուղղված նոր սխեմայի մասին հայտնել են Wildberries-ի և Russ-ի միացյալ մամուլի ծառայությունից։
Փորձագետները 2025 թվականի երկրորդ եռամսյակում արձանագրել են պատվերների խարդախ ձևակերպման աճ, որը կատարվում է հեռակա հասանելիության ծրագրերի միջոցով։ Խարդախները համոզում են հնարավոր զոհերին՝ իրենց սարքերում ներբեռնել նման ծրագրեր։
Սխեման գործում է հետևյալ կերպ․
-
Խարդախը զանգահարում է մարքետփլեյսի հաճախորդին և ներկայանում է որպես հաճախորդների սպասարկման աշխատակից։
-
Նա հայտնում է իբր առկա խնդիրների մասին՝ վճարման, առաքման կամ պատվերի ձևակերպման հետ կապված։ Խնդիրը լուծելու համար պահանջում է տեղադրել հատուկ ծրագիր, օրինակ՝ AnyDesk կամ TeamViewer։
-
Նման հավելվածները խարդախներին տրամադրում են ամբողջական հասանելիություն օգտատիրոջ համակարգչին կամ հեռախոսին, ինչի շնորհիվ նրանք կարող են ցանկացած գործողություն կատարել, այդ թվում՝ պատվերներ անել ուրիշի հաշվին։
Մամուլի ծառայությունում նշել են հաճախորդներին վախեցնելու ամենատարածված «խնդիրները».
-
Պատվերի ուշացում՝ պահեստում տեխնիկական խնդրի պատճառով;
-
Հնարավոր չէ կապ հաստատել հաճախորդի հետ՝ պատվերը հաստատելու համար;
-
Դժվարություններ՝ գումարի վերադարձի հետ կապված;
-
Պատվերի մշակման սխալներ։
Wildberries-ի և Russ-ի ներկայացուցիչները շեշտել են, որ մարքետփլեյսի աշխատակիցները երբեք չեն պահանջում օգտատերերից տեղադրել այլ հավելվածներ։ Հաղորդակցությունը միշտ կատարվում է միայն պաշտոնական ուղիներով՝ հավելվածում կամ կայքում գտնվող աջակցման չաթի միջոցով։
Նրանք հավելել են, որ արհեստական բանականության վրա հիմնված երկաստիճան հակախարդախական համակարգը միայն 2025 թվականի երկրորդ եռամսյակում կանխել է խարդախություններից ավելի քան 30 մլն ռուբլու չափով վնաս։
«Եթե ձեզ զանգահարում են իբր մարքետփլեյսի անունից և առաջարկում են լուծել պատվերի հետ կապված որևէ խնդիր՝ ընդհատեք խոսակցությունը և անջատեք զանգը։ Սրանք խարդախներ են», — ընդգծել է ՌՎԲ-ի տեղեկատվական անվտանգության և խարդախության դեմ պայքարի բաժնի տնօրեն Սերգեյ Կամշիլինը։