Labubu-ի սեփականատերը կանխատեսում է շահույթի 350% աճ այս խաղալիքների շնորհիվ

1 Min Read

Չինական Pop Mart ընկերությունը, որը արտադրում է Labubu խաղալիքները, ակնկալում է, որ իր շահույթը 2025 թվականի առաջին կիսամյակում կաճի առնվազն 350%-ով, իսկ եկամուտը՝ 200%-ով։ Այս մասին հաղորդում է Bloomberg գործակալությունը՝ վկայակոչելով խելահեղ պահանջարկը Labubu խաղալիքների նկատմամբ։

📈 Ֆինանսական բում

  • Ընկերության շուկայական կապիտալիզացիան գերազանցել է 40 միլիարդ դոլարը։

  • Pop Mart-ի բաժնետոմսերը Հոնկոնգի բորսայում վերջին տարում աճել են գրեթե 590%-ով։

  • 2024-ին ընկերության համախառն շահութաբերությունն կազմել է գրեթե 67%, մինչդեռ Miniso-ի մոտ՝ 45%, իսկ Xiaomi-ի՝ 20%։

🎭 Labubu-ի մշակութային հաջողությունը

Labubu-ն՝ լայն ժպիտով մոնստրիկների տեսքով խաղալիք է, որ դարձել է TikTok-ի գլխավոր թրենդը 2025-ի գարնանը։ Դրանց ձեռք են բերել և սոցիալական ցանցերում ցուցադրել աշխարհահռչակ աստղերը՝

  • Լիզան (Blackpink),

  • Ռիհանան,

  • Դուա Լիպան,

  • Քիմ Քարդաշյանը։

📦 Վաճառքի ռեկորդներ

  • Labubu-ի վաճառքը Wildberries-ում գարնանը աճել է ավելի քան 4500%-ով։

  • Օրիգինալ խաղալիքները սկսվում են մոտ $22 կամ 1,8 հազար ₽ գներից։

🏛️ Labubu-ն բիզնեսում և քաղաքական հարթակում

  • Պետերբուրգի միջազգային տնտեսական համաժողովում (ՊՄԷՖ-2025) ներկայացվել են Labubu խաղալիքներ՝ կերպարանավորված ռուս բարձրաստիճան պաշտոնյաների տեսքով՝ Լավրով, Միշուստին, Պեսկով, Մեդվեդև և Գոլիկովա։

  • Հուլիսին Pop Mart-ը դիմել է Ռոսպատենտ՝ Labubu ապրանքանիշը Ռուսաստանում գրանցելու համար։

Labubu-ն այլևս պարզապես խաղալիք չէ, այլ՝ գլոբալ մշակութային և ներդրումային ֆենոմեն։

Կարդացեք նաև

TAGGED:
Կիսվեք այս հոդվածով