Չինական Pop Mart ընկերությունը, որը արտադրում է Labubu խաղալիքները, ակնկալում է, որ իր շահույթը 2025 թվականի առաջին կիսամյակում կաճի առնվազն 350%-ով, իսկ եկամուտը՝ 200%-ով։ Այս մասին հաղորդում է Bloomberg գործակալությունը՝ վկայակոչելով խելահեղ պահանջարկը Labubu խաղալիքների նկատմամբ։
📈 Ֆինանսական բում
-
Ընկերության շուկայական կապիտալիզացիան գերազանցել է 40 միլիարդ դոլարը։
-
Pop Mart-ի բաժնետոմսերը Հոնկոնգի բորսայում վերջին տարում աճել են գրեթե 590%-ով։
-
2024-ին ընկերության համախառն շահութաբերությունն կազմել է գրեթե 67%, մինչդեռ Miniso-ի մոտ՝ 45%, իսկ Xiaomi-ի՝ 20%։
🎭 Labubu-ի մշակութային հաջողությունը
Labubu-ն՝ լայն ժպիտով մոնստրիկների տեսքով խաղալիք է, որ դարձել է TikTok-ի գլխավոր թրենդը 2025-ի գարնանը։ Դրանց ձեռք են բերել և սոցիալական ցանցերում ցուցադրել աշխարհահռչակ աստղերը՝
-
Լիզան (Blackpink),
-
Ռիհանան,
-
Դուա Լիպան,
-
Քիմ Քարդաշյանը։
📦 Վաճառքի ռեկորդներ
-
Labubu-ի վաճառքը Wildberries-ում գարնանը աճել է ավելի քան 4500%-ով։
-
Օրիգինալ խաղալիքները սկսվում են մոտ $22 կամ 1,8 հազար ₽ գներից։
🏛️ Labubu-ն բիզնեսում և քաղաքական հարթակում
-
Պետերբուրգի միջազգային տնտեսական համաժողովում (ՊՄԷՖ-2025) ներկայացվել են Labubu խաղալիքներ՝ կերպարանավորված ռուս բարձրաստիճան պաշտոնյաների տեսքով՝ Լավրով, Միշուստին, Պեսկով, Մեդվեդև և Գոլիկովա։
-
Հուլիսին Pop Mart-ը դիմել է Ռոսպատենտ՝ Labubu ապրանքանիշը Ռուսաստանում գրանցելու համար։
Labubu-ն այլևս պարզապես խաղալիք չէ, այլ՝ գլոբալ մշակութային և ներդրումային ֆենոմեն։