ԱՄՆ-ի Իլինոյս նահանգում Mazda 3 (2025 թ. թողարկում) մոդելի տերերը համատեղ հայց են ներկայացրել Mazda-ի դեմ։ Պարզվել է, որ մի շարք մեքենաներ չեն ունեցել այն տեխնիկական հնարավորությունները, որոնք ներկայացվել էին ավտոսրահում՝ ցուցանակի վրա։
👤 Իրավիճակի բացահայտողը
-
Գործի առաջին նախաձեռնողը եղել է Քայլ Յոհանսոնը, ով իր գնած մեքենայի ցուցանակի վրա նկատել էր նշված՝
-
8 բարձրախոսով աուդիոհամակարգ
-
HD ռադիո հնարավորություն
-
-
Սակայն մեքենայում դրանք իրականում բացակայում էին։
📢 Ի՞նչ պահանջ ունեն տուժածները
-
Գնորդներն ասում են, որ վճարել են ավելին, քան արժեր մեքենան առանց նշված օպցիաների։
-
Նրանք պնդում են, որ եղել է խաբեություն կամ չբացահայտված տեղեկատվություն։
Mazda-ի պատասխանը
-
Ընկերությունը ճանաչել է սխալը, բայց հայտարարել է, որ դա եղել է տպագրական վրիպում՝ տեղի ունեցած միայն Իլինոյս նահանգի կոնկրետ դիլերի մոտ։
Այս գործը կարող է ազդեցություն ունենալ մեքենաների վաճառքի թափանցիկության վերահսկման վրա ԱՄՆ-ում, և հնարավոր է, ընկերությունը ստիպված լինի փոխհատուցում վճարել տուժած հաճախորդներին։