Ինչու՞ Nike․ որքա՞ն է ծախսվել բրենդի լոգոն ստեղծելու համար

3 Min Read

Nike բրենդի պատմությունը՝ ստեղծման պահից մինչև նրա զարգացումը և ֆինանսական կարողությունը։


🏛️ Nike բրենդի պատմություն

Երբ է ստեղծվել

  • Հիմնադրվել է՝ 1964 թ.՝ որպես Blue Ribbon Sports (BRS)

  • Վերանվանվել է Nike, Inc.՝ 1971 թ.

Հիմնադիրներ

  • Ֆիլ Նայթ (Phil Knight) – նախկին մարզիկ և տնտեսագետ

  • Բիլ Բոուերման (Bill Bowerman) – Օրեգոնի համալսարանի մարզիչ

Սկզբում նրանք բիզնես էին վարում՝ ներմուծելով ճապոնական Onitsuka Tiger սպորտային կոշիկներ (այժմ՝ ASICS), բայց շուտով սկսեցին նախագծել և արտադրել սեփական արտադրանքը։


🌀 Ինչու “Nike”

  • Անունը ոգեշնչված է հին հունական հաղթանակի աստվածուհի Նիկեից (Nike)։

  • Լոգոն՝ Swoosh նշանը, խորհրդանշում է արագություն և շարժում։ Այն ստեղծվել է 1971-ին դիզայնի ուսանողուհի Կերոլին Դևիդսոնի կողմից, ընդամենը $35 վարձատրությամբ։


📈 Զարգացման փուլերը

Տարիներ Զարգացման կարևոր քայլեր
1972 Nike-ն սկսում է արտադրել իր առաջին սպորտային կոշիկները։
1980 Դառնում է ԱՄՆ-ի խոշորագույն սպորտային կոշիկների արտադրող։
1984 Ստորագրվում է պայմանագիր Մայքլ Ջորդանի հետ։ Ստեղծվում է Air Jordan բրենդը։
1990-2000 Ներկայացնում է նոր տեխնոլոգիաներ՝ Air Max, Zoom Air։
2000-ականներ Թողարկվում է Nike+՝ համագործակցությամբ Apple-ի հետ։
2010-2020 Զարգացում թվային հարթակներում՝ Nike Training Club, SNKRS հավելված։
2022-2024 Շեշտադրում կայունության վրա, զարգացում Web3, NFT ոլորտներում (Nike .Swoosh հարթակ)։

🌍 Nike-ի գլխավոր առավելությունները

  • Նորարարություն սպորտային տեխնոլոգիաներում (Flyknit, React, ZoomX)

  • Աշխարհահռչակ գծեր՝

    • Air Jordan

    • Air Max

    • Dunk

    • Air Force 1

  • Համագործակցություն լավագույն մարզիկների հետ՝

    • Մայքլ Ջորդան

    • Քրիշտիանու Ռոնալդու

    • Լեբրոն Ջեյմս

    • Սերենա Ուիլյամս

    • Կիլիան Մբապե


💰 Ֆինանսական կարողություն (2024)

Ցուցիչ Տվյալ
Տարեկան եկամուտ $51 միլիարդ
Զուտ շահույթ $5.1 միլիարդ
Աշխատակիցների թիվ 83,000 (աշխարհում)
Շուկայական արժեք (Market Cap) $130–150 միլիարդ
Գլխավոր գրասենյակ Օրեգոն, ԱՄՆ

Nike-ը ներկայումս աշխարհի ամենամեծ սպորտային ապրանքանիշն է՝ առաջ անցնելով Adidas-ից և այլ մրցակիցներից։


🧠 Հետաքրքիր փաստեր

  • «Just Do It» կարգախոսը ստեղծվել է 1988-ին և դարձել է համաշխարհային կարգի բրենդային արտահայտություն։

  • Nike-ն պատկանում է նաև այլ հայտնի ապրանքանիշերի՝

    • Converse

    • Jordan Brand

  • Nike-ը ակտիվ դեր ունի սոցիալական արշավներում՝ ներառյալ գենդերային հավասարություն, ռասայական արդարություն և սպորտում ինկլյուզիվություն։


Ամփոփում

Nike-ը սկսեց որպես փոքր մատակարար ճապոնական կոշիկների, բայց դարձավ համաշխարհային սպորտային հսկա։ Նրա հաջողության գաղտնիքը կայանում է նորարարության, առաջատար դիզայնի, սպորտային հոգեբանության և մշակութային ազդեցության մեջ։ Բրենդն այսօր ոչ միայն սպորտ է, այլև՝ ապրելակերպ։

Կարդացեք նաև

Կիսվեք այս հոդվածով