🟥 YouTube Shorts-ը այժմ առաջատար է օրական դիտումների ցուցանիշով՝ հասնելով միջինը 200 միլիարդ դիտման՝ ըստ Sendshort-ի տվյալների։ Սա 186% աճ է նախորդ տարվա համեմատությամբ։
📉 Համեմատության համար՝ TikTok-ի օրական դիտումների թիվը կազմում է մոտ 1 միլիարդ։
☝️ Կարևոր պարզաբանություն․ 2025 թվականի մարտից սկսած, YouTube-ը հաշվարկում է դիտում նույնիսկ այն դեպքերում, երբ տեսահոլովակը դիտվում է ընդամենը մեկ վայրկյան։ Այս փոփոխությունը զգալիորեն բարձրացրել է ընդհանուր վիճակագրությունը։
📌 Թեև դիտումների հաշվարկի մոտեցումները տարբեր են, YouTube Shorts-ի աճը վկայում է հարթակի ուժեղ դիրքի մասին կարճ տեսանյութերի շուկայում, որտեղ TikTok երկար ժամանակ համարվել է առաջատար։
Բաժանորդագրվեք մեր ալիքին Telegram-ում