2025 թվականի մայիսին ավտովարկերի միջին չափը կազմել է 1,27 միլիոն ռուբլի։ Ինչպես տեղեկացնում է Ազգային վարկային պատմությունների բյուրոն (НБКИ), այս ցուցանիշը նախորդ տարվա նույն ժամանակահատվածի համեմատ նվազել է 9,6%-ով (մայիս 2024-ին՝ 1,41 միլիոն ռուբլի)։
Միևնույն ժամանակ, նախորդ ամսվա՝ ապրիլի համեմատ, միջին ցուցանիշը փոքր-ինչ աճել է՝ 0,9%-ով (ապրիլ 2025-ին՝ 1,26 միլիոն ռուբլի)։ Նման դինամիկան պահպանվում է արդեն երեք ամիս անընդմեջ։
ՌԴ շրջաններում ավտովարկերի ամենաբարձր միջին ծավալները գրանցվել են հետևյալ տարածքներում․ Մոսկվա՝ 1,72 մլն ռուբլի, Մոսկվայի մարզ՝ 1,56 մլն, Սանկտ Պետերբուրգ՝ 1,49 մլն, ինչպես նաև Краснодарի երկրամաս և Լենինգրադի մարզ՝ երկուսն էլ 1,39 մլն ռուբլի։
«Ավտովարկերի միջին չափի նվազումը սկսվեց նախորդ տարվա կեսերից՝ ավտովարկավորման ոլորտում մակրոպրուդենցիալ սահմանափակումների ներդրումից հետո։ Ցուցանիշի նվազման գագաթնակետը եղավ 2025-ի փետրվարին, իսկ արդեն գարնանը սկսվեց կայունացում և թեթև վերականգնողական աճ։ Այս տարվա ցուցանիշի համեմատաբար ցածր մակարդակը պայմանավորված է ավելի մատչելի մեքենաների գերակշռությամբ շուկայում և ավտոարտադրողների կողմից տոկոսադրույքների սուբսիդավորմամբ։ Այդուհանդերձ, բանկերը շարունակում են վարկեր տրամադրել լավ վարկային պատմություն ունեցող քաղաքացիներին, որոնց պարտքային բեռի ցուցանիշը (ՊԲՑ) չի գերազանցում 50%–ը», — մեկնաբանել է НБКИ-ի մարքեթինգի տնօրեն Ալեքսեյ Վոլկովը։
Բանկերի ավտովարկային առաջարկներ
Ավտովարկի դիմումի քննարկման ժամանակ բանկերը հաշվի են առնում պարտքային բեռի ցուցանիշը (ՊԲՑ)՝ ամսական բոլոր վարկային վճարումների հարաբերակցությունը ամսական եկամտին։ Եթե ցուցանիշը 50%-ից ցածր է, բանկից վարկ ստանալու հավանականությունը զգալիորեն մեծանում է, հիշեցնում է Banki.ru-ի վերլուծական բաժնի ղեկավար Իննա Սոլդատենկովան։
Բաժանորդագրվեք մեր ալիքին Telegram-ում