Արմանի բրենդի պատմությունն ու զարգացումը․ որքա՞ն է կազմում բրենդի եկամուտը

2 Min Read

Արմանի (Armani) բրենդը իտալական հեղինակավոր նորաձևության տուն է, որն աշխարհում ճանաչված է իր էլեգանտ, մինիմալիստական և բարձրակարգ դիզայնով։ Ստորև ներկայացնում եմ բրենդի պատմությունը, զարգացման ուղին և ֆինանսական կարողությունները (ըստ վերջին հասանելի տվյալների)։


📌 Արմանի բրենդի պատմություն

Ստեղծումը

  • Հիմնադիրը՝ Ջորջիո Արմանի (Giorgio Armani)

  • Հիմնադրման տարեթիվը՝ 1975 թ.

  • Երկիրը՝ Իտալիա, Միլան

  • Ջորջիո Արմանին ի սկզբանե աշխատել է որպես դիզայներ մի քանի բրենդների համար, այդ թվում Cerruti-ի։ Սակայն 1975-ին նա որոշում է հիմնել իր սեփական բրենդը՝ համագործակցելով Սերձիո Գալեոտիի (Sergio Galeotti) հետ։


📈 Զարգացումը

1970-ականներին Արմանիի հագուստը դարձավ հեղափոխական՝ հատկապես տղամարդկանց կոստյումների ճկուն, մեղմ գծագրման շնորհիվ։
1980-ականներին բրենդը մեծ ճանաչում ստացավ Հոլիվուդում՝ հագցնելով հայտնի դերասաններին ֆիլմերում և կարմիր գորգին։

Կարևոր փուլեր՝

  • 1981 – Ստեղծվեց Emporio Armani և Armani Jeans՝ մատչելի գներով շուկան գրավելու նպատակով։

  • 1991-2000թթ. – Բացվեցին Armani Casa (ներդաշնակ ինտերիերի դիզայն), Armani Exchange (ժողովրդական երիտասարդական ոճ), Armani Beauty (կոսմետիկա)։

  • 2005 – Սկսվեց Armani Hotels & Resorts-ը՝ համագործակցությամբ Dubai-ի Emaar Properties-ի հետ։

  • 2020-ականներին – Բրենդը մեծ ուշադրություն է դարձնում կայուն նորաձևության և շրջակա միջավայրի վրա ազդեցության նվազեցմանը։


💼 Բրենդի բաժանմունքները

  • Giorgio Armani – հիմնական բարձրակարգ հավաքածուներ

  • Emporio Armani – ավելի երիտասարդ շուկայի համար

  • Armani Exchange (A|X) – առօրյա, ժամանակակից հագուստ

  • Armani Privé – բարձրակարգ Haute Couture

  • Armani Beauty – դիմահարդարում, օծանելիք

  • Armani Casa – ինտերիեր դիզայն

  • Armani Hotels – շքեղ հյուրանոցներ (օրինակ՝ Դուբայում և Միլանում)


💰 Ֆինանսական կարողություններ (ըստ վերջին տվյալների)

  • Եկամուտ (2023 թ․ մոտավոր)՝
    👉 2.35 միլիարդ եվրո

  • Աշխատակիցների թիվը՝ շուրջ 8,000-ից ավելի աշխարհում

  • Մասնավոր ընկերություն է՝ դեռևս չի վաճառվել բաժնետոմսերի շուկայում

  • Ջորջիո Արմանիի անձնական կարողությունը գնահատվում է շուրջ 6.5-7 միլիարդ դոլար (դեպի 2024թ. Forbes-ի տվյալներով)։


🌍 Միջազգային ներկայություն

Armani-ն ունի ավելի քան 500 խանութ ամբողջ աշխարհում և սուպերբրենդ է՝ ներկայացված լինելով նորաձևության, գեղեցկության, հյուրանոցային բիզնեսի և կահույքի ոլորտներում։

Կարդացեք նաև

Կիսվեք այս հոդվածով