ԱՄՆ-ն փորձարկում է արհեստական բանականության կիրառությունը ռազմական գործողություններում

2 Min Read

ԱՄՆ Պաշտպանության նախարարության գլխավոր պաշտպանական ենթակապալառուներից մեկը՝ Lockheed Martin-ը, հայտարարել է AI Fight Club անունով նոր հարթակի ստեղծման մասին։ Այն նախատեսված է արհեստական բանականության տեխնոլոգիաների փորձարկման համար ռազմական պայմաններում։ Սա յուրօրինակ թվային մարտական դաշտ է՝ կարգավորելի պարամետրերով, որը թույլ կտա ուսումնասիրել ԻԲ-ի կիրառման բոլոր ասպեկտները՝ օդում, ցամաքում, ջրում և տիեզերքում։

Նախաձեռնությունն ի հայտ է եկել Պենտագոնի կողմից ԻԲ ներդրումն արագացնելու նպատակով, պայմանավորված Չինաստանի՝ նման տեխնոլոգիաների արագ զարգացման հետ։ Չինաստանը մեծ ներդրումներ է կատարում ինքնավար զենքային համակարգերում և ԻԲ-ով զինված մարտական ունակությունների ոլորտում։ Lockheed Martin-ում ընդգծում են, որ այս տեխնոլոգիաների արագ զարգացումը պահանջում է հատուկ փորձարկումներ, քանի որ դեռևս հստակ չէ՝ ինչ հնարավորություններ և սահմանափակումներ ունի արհեստական բանականությունը ռազմական ոլորտում։

Սկզբում հարթակը նախատեսված էր միայն Lockheed Martin-ի ներքին նախագծերի համար։ Սակայն ընկերությունն այնուհետև որոշեց հարթակը հասանելի դարձնել նաև փոքր մատակարարների և AI ոլորտում աշխատող այլ ընկերությունների համար, որոնք չունեն անհրաժեշտ ենթակառուցվածքներ կամ մուտք դեպի ռազմական տեխնոլոգիաներ։ Սա նաև Պենտագոնին հնարավորություն կտա ծանոթանալ առաջատար լուծումներին, որոնք կարող են դուրս գալ զուտ ռազմական նպատակներից։

Ծրագրի մասնակիցները կօգտագործեն Պենտագոնի կողմից հաստատված մոդելներ և գործիքներ, որպեսզի ներկայացնեն իրենց AI-ի հնարավորությունները բարդ սցենարներում, որոնք պատկերում են իրական մարտական իրավիճակներ՝ սկսած տիեզերական դիտարկումներից մինչև դեսանտային գործողություններ։

Lockheed Martin-ում շեշտում են նախագծի անվան ընտրության նշանակությունը՝ AI Fight Club։ Ըստ նրանց՝ «այս միջավայրում տեղի ունեցող ամեն ինչ պետք է մնա այդ միջավայրում»՝ ակնարկով հայտնի «Մարտական ակումբ» ֆիլմի նշանաբանի վրա։ Այնուամենայնիվ, մշակողները կարող են հրապարակել իրենց հետազոտությունների արդյունքները՝ ըստ անհրաժեշտության։

Բացի այդ, Lockheed Martin-ը ծրագիրը դիտարկում է որպես հնարավորություն՝ գտնելու նոր ենթակապալառուներ։ Ընկերությունը, որի տարեկան վաճառքը գերազանցում է 70 միլիարդ դոլարը, ակտիվորեն փնտրում է նոր տեխնոլոգիաներ՝ հատկապես այն ոլորտներում, որոնք մինչ այժմ իրենց հիմնական մասնագիտացումը չեն եղել, ինչպես օրինակ՝ արհեստական բանականությունը։

Կարդացեք նաև

TAGGED:
Կիսվեք այս հոդվածով