«Կապի օպերատորն» է զանգում. ՄՏՍ-ում պատմել են, թե ինչպես խուսափել խաբեությունից

1 Min Read

Խարդախները զանգահարում են զանգվածաբար՝ օգտագործելով հավանականության վրա հիմնված մեթոդ, հայտնում է Banki.ru-ն՝ հղում անելով ՄՏՍ-ի «Պաշտպան» ծառայության տնօրեն Անդրեյ Բիչուկին։

Նրա խոսքով, նման սխեմաների միջոցով խարդախները պատահաբար գտնում են որոշ մարդկանց, որոնց վարքագիծը կամ իրավիճակները համապատասխանում են իրենց «թիրախային լսարանին»։

Օրինակ՝ խաբեբաները կարող են ներկայանալ որպես կապի օպերատորի աշխատակիցներ և զանգահարել այն օգտատերերին, ովքեր վերջերս որևէ գործողություն են կատարել օպերատորի գրասենյակում կամ բջջային հավելվածում։ Այս դեպքում մարդը կարող է կորցնել զգոնությունը, քանի որ խաբեբաների «լեգենդը» համընկնում է իր իրական իրավիճակի հետ։

«ՄՏՍ-ի աշխատակիցները երբեք չեն պահանջում մուտքանուն, գաղտնաբառ կամ անձնական այլ տվյալներ հեռախոսով, ուստի զանգերի ժամանակ միշտ անհրաժեշտ է զգոնություն ցուցաբերել», — զգուշացրել է Բիչուկը։

Եթե զանգը կասկածելի է թվում, լավագույն տարբերակը այն անջատելն է և ինքնուրույն զանգահարել միայն պաշտոնական համարով, որը նշված է ՄՏՍ-ի կայքում կամ հավելվածում։

«Զանգում են և անջատում մեկ ազդանշանից հետո» — ՄՏՍ-ում նախազգուշացնում են, որ նման զանգերը նույնպես կարող են լինել խարդախության փորձ։

Կարդացեք նաև

TAGGED:
Կիսվեք այս հոդվածով