LSEG-ի տվյալների և երկու առևտրականների տեղեկատվության համաձայն՝ 2.1 միլիոն բարել ռուսական ESPO Blend նավթ տեղափոխող Big Star սուպերբեռնատարը խարիսխ է գցել Չինաստանի ափերի մոտ՝ պահանջարկի պակասի պատճառով։
Շուկայի մասնակիցները նշում են, որ չինական պետական նավթային ընկերությունները զգուշանում են ԱՄՆ երկրորդային պատժամիջոցներից, որոնք վնասում են ռուսական նավթի նկատմամբ հետաքրքրությանը։ Kpler-ի տվյալների համաձայն՝ փետրվարին Չինաստանի կողմից ռուսական նավթի ծովային ներմուծումը նվազել է մինչև օրական 970,000 բարել, ինչը 26 ամսվա ամենացածր ցուցանիշն է։
Չնայած պահանջարկը վերականգնվել է, հատկապես մասնավոր վերամշակման գործարաններից, ռուսական նավթի առևտուրը շարունակում է դժվար լինել։ Առևտրականները նշում են, որ նավթի երեք բեռ առաջարկվել է չափազանց ուշ և չի գտել գնորդներ։ ESPO-ն սովորաբար վաճառվում է բեռնումից առնվազն մեկուկես ամիս առաջ, և ուշացած առաջարկը կարող է անհրապույր լինել։
Big Star-ը մայիսին բեռնվել է Զարուբինո նավահանգստում՝ նավթ վերցնելով երեք Aframax տանկերներից՝ Leftkada, Kai Fu և Centurion I, որոնք վառելիք էին մատակարարում Կոզմինո նավահանգստից։ Տանկերը ուղևորվել է Ջիեյանգ նավահանգիստ (Գուանդուն նահանգ), սակայն մայիսի 23-ից խարիսխ է գցել Թայվանի մոտակայքում։
Առևտրականները նշում են, որ ESPO տեսակի նավթը հազվադեպ է օգտագործվում ծովային պահեստավորման համար, քանի որ այն սովորաբար կայուն պահանջարկ ունի ասիական շուկայում։ Սակայն, պատժամիջոցների և Պեկինի մտահոգությունների ֆոնին, իրավիճակը փոխվել է։
Բաժանորդագրվեք մեր ալիքին Telegram-ում