Meta-ն մեղադրում է Apple-ին նոր գովազդային քաղաքականության համար

1 Min Read

Meta Platforms Inc.-ը քննադատել է Apple Inc. App Store-ին՝ սոցիալական մեդիայի գովազդից եկամտի մի մասը ստանալու մասին պայմանները փոխելու համար՝ ասելով, որ iPhone արտադրողը «վնասում է թվային տնտեսության այլ խաղացողներին»։

Այս շաբաթ ներկայացված քաղաքականության փոփոխությունը օգտատերերից և գովազդատուներից պահանջում է ներծրագրային գնումներ կատարել, երբ վճարում են TikTok-ի և Instagram-ի նման հավելվածներում գրառումները «խթանելու» համար:

Apple-ը ներծրագրային գնումների համար վերցնում է մինչև 30% միջնորդավճար, ինչը նշանակում է, որ Meta-ի նման ընկերությունը կկորցնի իր գովազդային եկամուտների մի մասը ի օգուտ iPhone-ի:

Apple-ն ասել է, որ ներծրագրային գնումների պահանջը պարզապես գոյություն ունեցող քաղաքականության ընդլայնումն է, և որ այլ հավելվածներ արդեն կիրառում են այն:

Օրինակ, եթե օգտատերը վճարի Instagram-ին iPhone հավելվածի միջոցով ավելի շատ դիտողների անձնական գրառումը գովազդելու համար, Apple-ը կստանա իր կրճատումը, համաձայն նոր կանոնների:

Ըստ Meta-ի՝ Apple-ի փոփոխությունները այս տարի կնվազեցնեն ընկերության եկամուտը 10 միլիարդ դոլարով:

 

Կարդացեք նաև

Կիսվեք այս հոդվածով