ԻՍՐԱՅԵԼԱԿԱՆ ՍՏԱՐՏԱՓԸ ՁԵՌՆՈՑ Է ՆԵՏՈՒՄ ՄՐՑԱԿԻՑՆԵՐԻՆ

0 Min Read

Իսրայելական ստարտափը, որը զբաղվում է սովորական սուպերմարկետներում անհպում վճարումների տեխնոլոգիաների ստեղծմամբ, ակումուլացրել է $ 100 մլն։ «Trigo Vision Ltd.» ընկերությունն այս գումարները ցանկանում է ծախսել մյուս մրցակցիների՝ «Amazon»-ի և մյուսների դեմ պայքարում։

Ընկերության համակարգերում օգտագործվում են առաստաղային տեսախցիկներ և ծրագրային ապահովում, որոնք ավտոմատ կերպով նույնականացնում են մարդկանց և իրականացված գնումները։

Ներկայումս այս տեխնոլոգիան օգտագործվում է 6 մանրածախ խանութում, որոնք գործում են Լոնդոնում և Թել Ավիվում։

Կիսվեք այս հոդվածով