Գազավորված ըմպելիքների արտադրողները սկսել են զանգվածաբար հեռացնել շաքարը ըմպելիքներից

2 Min Read

Արտադրողները սկսել են զանգվածաբար հեռացնել շաքարը ոչ դիետիկ գազավորված ըմպելիքներից՝ նվազեցնելով կիլոկալորիաների (կկալ) քանակը։ «Իզվեստիան» այս եզրակացությանն է եկել մի քանի խոշոր ռուսական ընկերություններից խմիչքներ գնելուց հետո։

Այսպիսով, այս տարվա փետրվարին թողարկված MPBK «Օչակովո» ընկերության Cool Cola-ն պարունակում է 45 կկալ 100 մլ-ի համար, իսկ ապրիլին մնացել էր ընդամենը 20-ը։ Նույնանուն «Օչակովո» ընկերության կվասի էներգետիկ արժեքը նույնպես նվազել է։ Այսպիսով, ապրիլին թողարկված շիշը պարունակում է ընդամենը 20 կկալ, մինչդեռ VkusVill հիպերմարկետում և Samokat սննդի առաքման ծառայությունում այն ​​վաճառվում է ևս 35 կկալ-ով։

Դոբրի ապրանքանիշի նարնջի գազավորված ըմպելիքը նույնպես սկսել է կորցնել իր էներգետիկ արժեքը։ Այսպիսով, այսօր դուք կարող եք գնել երկու ըմպելիք նույն անունով, բայց տարբեր բնութագրերով, որոնք թողարկվում են գրեթե միաժամանակ։ Մեկը կունենա 19 կկալ և 2.5% նարնջի հյութ, մինչդեռ մյուսը՝ 32 կկալ և 3%։

Բացի այդ, վերջերս «Չեռնոգոլովկա Գրուպ»-ի գազավորված ըմպելիքներում շաքարի քանակը նվազել է։ Օրինակ՝ «Իզվեստիայի» կողմից գնված «Կոլա» ըմպելիքը պարունակում է 19 կկալ, մինչդեռ շուկաներում դեռ կարելի է գտնել 40 կկալ պարունակող ապրանքներ։ Նույնը կարելի է ասել ընկերության լիմոնադների մասին։

Վերջին տարիներին գազավորված ըմպելիքների բաղադրատոմսերում որոշ փոփոխություններ իսկապես տեղի են ունեցել, «Իզվեստիա»-ին հաստատել է Հյութերի, ջրի և ըմպելիքների արտադրողների միության (Սոյուզնապիտկի) գլխավոր տնօրեն Ալլա Անդրեևան։

Բիզնեսի ներկայացուցիչները ընդունում են արտադրական տեխնոլոգիաների փոփոխությունը, բայց միևնույն ժամանակ նշում են հասարակության մեջ առողջ ապրելակերպի նկատմամբ միտումը և շաքարի կրճատումը տրամաբանական են համարում։ Սննդաբանները, իրենց հերթին, խորհուրդ են տալիս սպառողներին չչափազանց շատ օգտագործել քաղցրացուցիչներ։

Կարդացեք նաև

Կիսվեք այս հոդվածով