Ռոսկաչեստվոն տեղեկացրել է բջջային կապի սրահներում խաբեությունների սխեմաների մասին

1 Min Read

Ռոսկաչեստվոյի Թվային փորձաքննության կենտրոնի մասնագետները նախազգուշացրել են բջջային կապի սրահներում տարածված խաբեությունների սխեմաների մասին։ Նրանց տվյալներով՝ նոր SIM-քարտ կամ սակագնային պլան ձևակերպելիս հաճախորդների գիտության առանց կարող են ձևակերպվել հավելյալ SIM-քարտեր՝ վաճառքի ցուցանիշները արհեստականորեն բարձրացնելու նպատակով։

Կենտրոնի ղեկավար Սերգեյ Կուզմենկոն RT-ին պատմել է, որ նման դեպքերը բավական հաճախ են պատահում և կապված են կապի օպերատորների կողմից միացումների քանակը մեծացնելու կորպորատիվ պլանների հետ։ Խորհրդատուները կարող են նման դեպքերը ներկայացնել որպես սխալ կամ «շահավետ առաջարկ», սակայն իրականում հավելյալ SIM-քարտը ձևակերպվում է գաղտնի։

Բացի այդ, հաճախորդներին nerq-nerq կպարտադրեն լրացուցիչ ծառայություններ՝ օրինակ՝ «SIM-քարտի ակտիվացման խորհրդատվություն» կամ «հեռախոսի կարգավորում»։ Այս իրավիճակներում հատկապես խոցելի են տարեց մարդիկ։ Այս ծառայությունները հաճախ անհրաժեշտ չեն, սակայն զգալիորեն մեծացնում են գնումի վերջնական արժեքը։

Վաճառողները կարող են նաև ապառիկ կամ վարկի ձևակերպման ժամանակ կտրոնում ներառել անպետք ապրանքներ։ Երբեմն կտրոնները թաքցվում են կամ ծալվում, և եթե գնորդը հայտնաբերում է խաբեությունը, գումարը հետ ստանալը դժվար է լինում։ Փորձագետը խորհուրդ է տվել միշտ ուշադիր ստուգել կտրոնը և խորհրդատուից բացատրություն պահանջել անհասկանալի կետերի վերաբերյալ։

2024 թվականի ապրիլին Պետդուման ընդունեց օրենք, որը արգելում է սպառողներին պարտադրել լրացուցիչ ապրանքներ, աշխատանքներ և ծառայություններ։ Փոփոխությունները կմտցվեն «Սպառողների իրավունքների պաշտպանության մասին» դաշնային օրենքում։ Այս միջոցառումը ուղղված է բջջային կապի ոլորտում նման խաբեություններից պաշտպանելուն։

Կարդացեք նաև

Կիսվեք այս հոդվածով