Ռուսական մեքենաները հավաքվել են չինական և թուրքական մասերից

2 Min Read

Ռուսաստանի կենտրոնական գիտահետազոտական ​​ավտոմոբիլային և ավտոմոբիլային շարժիչների ինստիտուտը (NAMI), որը վերահսկում է «ԱվտոՎԱԶ»-ը, անսպասելիորեն բացահայտել է ռուսական ավտոմեքենաների տեղայնացման և ներմուծման փոխարինման անսովոր ցածր ցուցանիշներ։

IMAF ֆորումում կայացած շնորհանդեսի ժամանակ NAMI-ի վերլուծաբան Ալեքսանդր Գորչակովը հայտնել է, որ տեղայնացման լավագույն ցուցանիշը Lada Granta-ն է, որը տեղայնացված է 45.7%-ով։ Միևնույն ժամանակ, AvtoVAZ-ի ղեկավար Մաքսիմ Սոկոլովը նախկինում պնդում էր, որ մեքենան «գրեթե 100%» տեղայնացված է, իսկ Lada շարքը՝ ավելի քան 90%: Այլ ավտոարտադրողներն ավելի վատ ցուցանիշներ են ցույց տվել. Sollers-ը (ներառյալ UAZ-ը) տեղայնացվել է 27.2%-ով, երեք չինական արտադրողներ՝ Haval-ը՝ 15.1%-ով, Moskvich-ը (JAC)՝ 7.6%-ով, AGR-ը (Tenet)՝ 6.6%-ով։

Միևնույն ժամանակ, Չինաստանը նույնպես գումար է վաստակում AvtoVAZ-ի պահեստամասերից։ Պատժամիջոցների սահմանումից և ֆրանսիական Renault խմբի հեռանալուց հետո, որը վերահսկում էր AvtoVAZ-ը, ռուսական ավտոհսկան ստիպված էր փնտրել պահեստամասերի նոր մատակարարներ, որոնք դարձան Չինաստանը և Թուրքիան։

«ԱվտոՎԱԶ»-ը գոհ չէ Ռուսաստանի և Չինաստանի միջև նման համագործակցության արդյունքից։ Ավտոարտադրողը մեղադրեց Չինաստանին «աննախադեպ դեմպինգի» մեջ, կոչ արեց հետաքննություն անցկացնել և պնդեց, որ չինացիները Ռուսաստանից դուրս են բերում նոր մեքենաների վրա ռուսների ծախսած գումարի 89%-ը։ Չինական ավտոարդյունաբերության արտադրանքը «ճնշող» է «ԱվտոՎԱԶ»-ի վաճառքի համար, ասել է ընկերության տնօրեն Մաքսիմ Սոկոլովը։

Փետրվարին նա հայտնեց, որ իր պահեստներում ունի 100,000 չվաճառված մեքենա, մինչդեռ նորման 60,000 էր։ Մայիսյան տոների ընթացքում (ապրիլի 28-ից մայիսի 12-ը) «ԱվտոՎԱԶ»-ը ստիպված էր դադարեցնել իր ամենահայտնի մոդելի՝ «Լադա Գրանտայի» արտադրությունը։

Կարդացեք նաև

Կիսվեք այս հոդվածով