Մարկը բարձրաձայնեց այն, ինչից վախենում էր ամբողջ թվային աշխարհը՝ ստեղծագործողներ, թարգետոլոգ, SMM մասնագետներ. դուք շուտով կարող եք ավելորդ դառնալ։
Stratechery-ին տված հարցազրույցում նա ներկայացրել է իր ծրագիրը.
«Բիզնեսը պարզապես մեզ ասում է նպատակը, կապում է քարտեզը, և վերջ։ Ոչ մի ստեղծագործական միտք, ոչ մի թիրախավորում, ոչ մի վերլուծություն։ «Միայն արդյունքը»։
Meta-ի գերարհեստական բանականությունն արդեն գործում է.
Reels-ի նոր մոդելը 5%-ով մեծացրել է փոխակերպումը, իսկ ընկերության հաճախորդների 30%-ն արդեն ստեղծում է ստեղծագործություններ՝ օգտագործելով նեյրոնային ցանցեր։
Թվում է, թե Ցուկերբերգը որոշել է, որ լավագույն մարքեթինգը ընդհանրապես մարդկանց կարիքը չունենալն է։
Բաժանորդագրվեք մեր ալիքին Telegram-ում