Հնդկաստանում ավտոմեքենաների վրա կիրառվող մաքսատուրքը հասնում է 110%-ի

2 Min Read

Հնդկաստանում ներմուծվող ավտոմեքենաների վրա սահմանված մաքսատուրքերը հասնում են մինչև 110 տոկոսի, ինչի հետևանքով Chevrolet, Audi և BMW մակնիշի ավտոմեքենաները դառնում են չափազանց թանկ հնդիկ գնորդների համար։ Սակայն, ինչպես հաղորդում է Bloomberg-ը, երկիրը կարող է այս տուրքերը նվազեցնել ԱՄՆ-ի և ԵՄ-ի հետ առևտրային բանակցությունների ընթացքում։

Համաշխարհային ավտոարտադրողները արդեն տարիներ շարունակ ցանկանում են ընդլայնել իրենց հասանելիությունը հնդկական շուկա, բայց ինչպես նշում է գործակալությունը, այդ ցանկությունը հատկապես աճել է այն պահից, երբ Դոնալդ Թրամփը 2024 թվականի հունվարին վերադարձավ Սպիտակ տուն։ Հնդկաստանը տարեկան ներմուծում է մոտ 15 հազար ավտոմեքենա, որոնցից շուրջ 1000-ը՝ ԱՄՆ-ից։ Թրամփը բազմիցս անվանել է Հնդկաստանը «մաքսատուրքերի թագավոր»՝ քննադատելով նրա քաղաքականությունը որպես «անարդար»։

Մաքսատուրքերի պատճառով Tesla Model 3-ը, որը ԱՄՆ-ում արժե շուրջ 44 հազար դոլար, Հնդկաստանում դառնում է ավելի քան կրկնակի թանկ։

Անցյալում Հնդկաստանի և Մեծ Բրիտանիայի ու ԵՄ-ի միջև ավտոմեքենաների մաքսատուրքերի շուրջ բանակցությունները փակուղի էին մտել, սակայն Նյու Դելին արտահայտել է պատրաստակամություն՝ համաձայնությունների հասնելու ԱՄՆ-ի նոր վարչակազմի հետ։ Փետրվարին Հնդկաստանը կանխարգելիչ քայլեր ձեռնարկեց՝ նվազեցնելով պրեմիում դասի մոտոցիկլների, օրինակ՝ Harley-Davidson-ի, մաքսատուրքերը՝ 50 տոկոսից մինչև 40։ Bloomberg-ի տվյալներով՝ այս տուրքերը, ամենայն հավանականությամբ, կիջեցվեն էլ ավելի։

Գործակալության աղբյուրների համաձայն, Նյու Դելին առաջարկել է փուլ առ փուլ նվազեցնել ներմուծվող ավտոմեքենաների մաքսատուրքերը 10 տարվա ընթացքում՝ այն տրանսպորտային միջոցների համար, որոնք արժեն 50 հազար դոլարից բարձր։ Սակայն այս դրույթը կկիրառվի միայն այն դեպքերում, երբ ներքին մրցակցությունը սահմանափակ է։

Միևնույն ժամանակ, Վաշինգտոնը պնդում է, որ մաքսատուրքերը կտրուկ նվազեցվեն չորս տարվա ընթացքում, պահանջում է ցածր գնի շեմ և բարձր քվոտաներ՝ այդ պահանջներին համապատասխանող ավտոմեքենաների համար։ Bloomberg-ի գնահատմամբ՝ այդ փոփոխությունները կբացեն դուռը ոչ միայն շքեղ մոդելների, այլ նաև ամերիկյան զանգվածային շուկայի ավտոմեքենաների համար։

«Հնդկաստանի համար այժմ ամենանպաստավոր պահն է նման առևտրային համաձայնագրեր կնքելու համար», — նշել է Mercedes-Benz India-ի գործադիր տնօրեն և գլխավոր գործադիր տնօրեն Սանտոշ Այերը։

Նրա կարծիքով՝ մաքսային արգելքների նվազեցումը չի խոչընդոտի տեղական արտադրությանը, այլ հակառակը՝ կընձեռի հնարավորություններ՝ հնդկական գործարաններից արտահանումներ իրականացնելու դեպի արևմտյան շուկաներ։

Կարդացեք նաև

Կիսվեք այս հոդվածով