Ի՞նչ է սպասվում ռուսաստանցիներին արևմտյան բրենդների վերադարձի դեպքում

3 Min Read

Նույնիսկ եթե արտասահմանյան բրենդները վերադառնան Ռուսաստան, «լյուքս» կատեգորիայի ապրանքներն իրենց բարձր գնով կմնան։ Ինչպես «Газета.Ru»-ին հայտնել է «Опоры России» կազմակերպության փոխնախագահ Դմիտրի Պիշչալնիկովը, որոշ ապրանքների՝ օրինակ, համոնների կամ պանրի գները կարող են իջնել 30-40%-ով, սակայն այդ ապրանքները նաև հիմա ներկրվում են պարալել ներկրման միջոցով։

«Գները կտրուկ չեն փոխվի։ Ամենօրյա օգտագործման ապրանքների շուկան կարգավորվում է ոչ թե բրենդներով, այլ բնակչության եկամուտներով։ Պայմանական միջին խավը, որի աշխատավարձը կազմում է 72-75 հազար ռուբլի, դրա կեսը ծախսում է բնակարանի վրա։ Ուստի ուտելիքի կամ հագուստի վրա ծախսերը ավելացնելու հնարավորություններ գրեթե չկան։ Չինաստանն արդեն իսկ սահմանում է ցածր գնային շեմը, և—even եվրոպական բրենդների վերադարձի պարագայում— ապրանքների գինը գրեթե չի իջնի։ Լյուքս ապրանքները կմնան թանկ։ Բարեկեցիկ մարդիկ չեն փոխել իրենց սովորությունները՝ բրենդային պայուսակ, սմարթֆոն, մեքենա՝ այս ամենը պահպանվել է։ Նրանց համար բրենդների վերադարձը պարզապես սահմանափակումների թուլացում է», — նշել է Պիշչալնիկովը։

Նրա կարծիքով՝ միջին խավը, որը սովոր էր Zara, Bershka կամ Coca-Cola ապրանքներին, նորից հնարավորություն կստանա վերադառնալու սովորական սպառման մակարդակին։ Ռուսական բրենդները, որոնք զբաղեցրել էին այս դատարկված նիշաները, թանկացել են կամ սկսել են ընկալվել որպես «կեղծ պրեմիում»։ Պիշչալնիկովը կարծում է, որ ուժեղ համաշխարհային խաղացողների վերադարձը գնորդներին կստիպի վերադառնալ իրենց ծանոթ ապրանքանիշերին։

Մասնագետի կարծիքով՝ մրցակցությունը կարող է սրվել։ Նա նշել է, որ չինական ապրանքների տեսականին կշարունակի ընդլայնվել, իսկ արևմտյան ապրանքները կվերադարձնեն իրենց տեղը շուկայում։ Հայկական արտադրության բրենդներն ու ռուսականները կարող են հայտնվել երկու կրակի միջև։ Առավել բարդ կլինի այն ընկերությունների համար, որոնք չեն կարողացել ապահովել մրցունակ որակ։ Նրանցից ոմանք, հնարավոր է, ստիպված լինեն լքել շուկան։

Մասնագետը չի բացառել, որ ռուսական ընկերությունները մրցակցությանը դիմակայելու համար պետք է փոխեն իրենց աշխատանքային մոտեցումները։ Եվ դա սկսվի ոչ թե գների փոփոխությունից, այլ՝ գործընթացների օպտիմալացումից, կորուստների նվազեցումից և աշխատակիցների ներգրավումից։

Պիշչալնիկովը նշել է, որ քաղաքական և տնտեսական գործոնների ֆոնին որոշ բրենդներ կարող են վերադառնալ Ռուսաստան արդեն այս տարում։

«Մասնավորապես, ԱՄՆ-ի կողմից կիրառվող մաքսային դրույքաչափերը կարող են ստիպել ընկերություններին ակտիվորեն մուտք գործել այլընտրանքային շուկաներ, այդ թվում՝ Ռուսաստան։ Ամերիկյան բիզնեսն ավանդաբար գործում է պրագմատիկ ձևով՝ “Ոչինչ անձնական, միայն բիզնես” սկզբունքով։ Եվրոպական և չինական մրցակիցների դիրքերի թուլացման ֆոնին ԱՄՆ-ի հետաքրքրությունը ռուսական շուկայի նկատմամբ, ամենայն հավանականությամբ, կաճի։ 2026 թվականին և դրանից հետո կարելի է ակնկալել արևմտյան խաղացողների ավելի համակարգված և ակտիվ վերադարձ», — եզրափակել է նա։

Կարդացեք նաև

TAGGED:
Կիսվեք այս հոդվածով