Մինչև տասը չինական ավտոմոբիլային ապրանքանիշ կարող է լքել ռուսական շուկան մինչև տարեվերջ, գրում է «Կոմերսանտ»-ը՝ հղում անելով դիլերներին և վերլուծաբաններին։ Հիմնական պատճառներն են շուկայի հագեցվածությունը, սպառողական ակտիվության նվազումը և կոշտ մրցակցությունը։
Գնորդները նախընտրում են հայտնի ապրանքանիշեր՝ լավ զարգացած սպասարկման ցանցով, մինչդեռ ոչ այնքան հայտնի ապրանքանիշերի վաճառքը երբեմն կազմում է ընդամենը մի քանի մեքենա ամսական ամբողջ երկրում։
Հնարավոր հեռացող ապրանքանիշերի շարքում հրատարակության աղբյուրները նշում են Oting-ը, Kaiyi-ն, SWM-ը, Livan-ը, VGV-ն և MG-ն։
2024 թվականի գարնան դրությամբ Ռուսաստանում ներկա էին չինական 57 ավտոմոբիլային ապրանքանիշեր, որոնցից պատերազմից առաջ պաշտոնապես շուկայում գործում էին միայն 11-ը։ 2025 թվականի առաջին եռամսյակում Ռուսաստանում փակվել է չինական ապրանքանիշերի 213 ցուցասրահ, ինչը 3,2 անգամ ավելի է, քան նախորդ տարվա նույն ժամանակահատվածում։
Բաժանորդագրվեք մեր ալիքին Telegram-ում