YouTube-ում մեծ հայտնիություն են ձեռք բերում ճապոնական վիրտուալ աստղերը, և գործակալությունը, որը ղեկավարում է այս ավատարների հեղինակներին, ստեղծել է երկրի ամենաերիտասարդ միլիարդատերերից մեկը:
Ըստ Bloomberg-ի՝ Anycolor Inc.-ի բաժնետոմսերը հունիսին Տոկիոյի ֆոնդային բորսայում ցուցակագրվելուց հետո 8 անգամ աճել են ՝ դառնալով շուկայում լավագույններից մեկը և ընկերությունը գնահատելով մոտ 370 միլիարդ իեն (2,5 միլիարդ դոլար): Նրա 26-ամյա հիմնադիր Ռիկ Թազումիի 45% բաժնեմասն այժմ կազմում էր 1,1 միլիարդ դոլար, նույնիսկ այն բանից հետո, երբ իենը իջել է ԱՄՆ դոլարի նկատմամբ վերջին տասնամյակների ընթացքում ամենացածր մակարդակին:
Anycolor-ի հաջողության է հասել, հատկապես, վերջին մեկ տարում։ Այնտեղ ներկայումս աշխատում է մոտ 140 հեղինակ, որոնցից յուրաքանչյուրն՝ YouTube-ի տարբեր անիմացիոն կերպարների վրա:
Անցյալ ամիս իր առաջին շահույթի հրապարակման մեջ Anycolor-ն հայտնել է, որ իր գործառնական շահույթը երեք ամիսների ընթացքում մինչև հուլիսը գրեթե եռապատկվել է մինչև 2,1 միլիարդ իեն՝ նախորդ տարվա նույն ժամանակահատվածի 842 միլիոն իենից: Ընկերության վաճառքները նախորդ եռամսյակի համեմատ կրկնապատկվել են՝ հասնելով 1,6 մլրդ իենի:
Ընկերության ժողովրդականությունը պայմանավորված է YouTube-ում Nijisanji ապրանքանիշի ներքո հանդես եկող վիրտուալ կերպարներով։
Այս VTubers-ները կամ վիրտուալ YouTube-ները սովորաբար խաղում են առցանց տեսախաղեր՝ միաժամանակ ակտիվորեն շփվելով նրանց հետ, ովքեր դիտում են իրենց ուղիղ շոուները: Սա նման է Twitch-ի խաղերի սթրիմերին։
Բաժանորդագրվեք մեր ալիքին Telegram-ում