Տոլյատիի գործարանը սկսել է Lada Vesta մեքենաների արտադրությունը ձեռքի կառավարմամբ տարբերակով։ Հավաստագրված սարքավորումները կրկնօրինակում են գազի և արգելակի ոտնակների գործառույթները, թույլ տալով մեկ կամ երկու ոտքերի ֆունկցիայի խանգարում ունեցող մարդկանց վարել մեքենա։
Սրահում՝ ղեկի ձախ կողմում, կա լծակ, որը մեխանիկորեն միացված է ոտնակներին. երբ այն շարժվում է դեպի ձեզ, ակտիվանում է արագացուցիչը, իսկ երբ այն հեռանում է ձեզանից, ակտիվանում է արգելակման համակարգը։ Ընկերությունը հայտարարել է, որ այս կառավարման սխեման համապատասխանում է Ռուսաստանում հատուկ տրանսպորտային միջոցների պահանջներին և ամենաէրգոնոմիկն է։ Միևնույն ժամանակ, պահպանվում է մեքենան սովորական ձևով կառավարելու ունակությունը։
Կառավարման համակարգի մատակարարը Տոլյատիի «Hand Control» ձեռնարկությունն է, որը 2018 թվականից ի վեր «AvtoVAZ»-ի գործընկերն է հատուկ մեքենաների արտադրության ոլորտում: Մոդելը կներկայացվի սեդան և ունիվերսալ թափքերով, այն հագեցած է 1.6 լիտրանոց շարժիչով՝ 106 ձիաուժ հզորությամբ: վարիատորի հետ համատեղ։
Vesta սեդանը ձեռքով կառավարմամբ առաջարկվում է Comfort փաթեթում։ Սկզբնական տարբերակի սարքավորումների ցանկը ներառում է երկու անվտանգության բարձիկ, օդորակիչ, կայունության կառավարման համակարգ, էլեկտրական կարգավորվող և տաքացվող հայելիներ և այլն: Vesta SW-ն հասանելի կլինի Life տարբերակով, որը լրացուցիչ ներառում է վարորդի նստատեղի բարձրության կարգավորում, առջևի նստատեղերի եռաստիճան տաքացում, կռուիզ-կոնտրոլ, EnjoY մուլտիմեդիա համակարգ և բազմանիվ համակարգ:
Ընկերությունը նաև նշել է, որ AvtoVAZ-ը կշարունակի արտադրել Lada Granta ձեռքի կառավարմամբ, և առաջին անգամ նման համակարգ կտեղադրվի լիֆթբեք թափքով մեքենաների վրա։ Այս մեքենաներից ավելի քան 2 հազարն արդեն փոխանցվել է սոցիալական ծառայություններին։
Մեկ օր առաջ AvtoVAZ-ը հայտարարեց ձեռնարկությունում ռոբոտացման մակարդակի բարձրացման մասին։ «Լադա Իսկրա» եռակցման արհեստանոցում, որը պատրաստ է արդյունաբերական արտադրություն սկսել, տեղադրվել են նոր ռոբոտացված եռակցման համալիրներ։ Հիմնական շահագործման աշխատանքները ավարտվել են։
Բաժանորդագրվեք մեր ալիքին Telegram-ում