Գերմանական սպորտային մեքենաների արտադրող Isdera AG ընկերությունը, որը հիմնադրվել է 1982 թվականին և փոքր սերիական մեքենաներ է արտադրում, սնանկության դիմում է ներկայացրել։ Այս մասին հաղորդում է Bild թերթը։
Isdera ապրանքանիշը հիմնադրվել է Porsche-ի ինժեներ Էբերտ Շուլցի կողմից։ Ռուսաստանում այս ապրանքանիշի մեքենաները հայտնի էին Turbo մաստակի ներդիրների շնորհիվ, մասնավորապես՝ էկզոտիկ Isdera Imperator 108i-ի պատկերներով, որը դեբյուտ ունեցավ 1984 թվականին Ժնևի ավտոսրահում: Այն հիմնված էր 1978 թվականի Mercedes-Benz CW311 կոնցեպտային մեքենայի վրա, որը Շուլցը կառուցել էր Porsche-ից իր ազատ ժամանակ։
Imperator 108i-ից բացի, Isdera-ի ամենահայտնի մոդելներն են Commendatore 112i-ն (1993) և Commendatore GT-ն (2018): Դրանք հագեցած էին Mercedes-Benz-ի փոփոխված շարժիչներով և կառուցված էին բնօրինակ հարթակների վրա։ 2021 թվականին չինական լրատվամիջոցները հայտնեցին, որ Isdera ապրանքանիշը ձեռք է բերվել չինական Xinghui Automotive Group ընկերության կողմից, իսկ 2024 թվականին ապրանքանիշը Չինաստանում ձեռք է բերել ավտոմեքենաների մշակման և արտադրության նոր կենտրոններ։
Այսօր Շուլցի սպորտային մեքենաները գնահատվում են հավաքորդների կողմից իրենց հազվագյուտության պատճառով։ Օրինակ՝ 2021 թվականին Commendatore 112i-ն աճուրդում վաճառվեց 1.2 միլիոն եվրոյով։
Մեկ օր առաջ հաղորդվել էր, որ չինական Hongqi ընկերությունը Չինաստանում ներկայացրել է H5 բիզնես սեդանի նոր տարբերակը։ Հիբրիդային PHEV մոդիֆիկացիայում այն կարող է առանց կանգառի անցնել մինչև 1600 կմ։
Բաժանորդագրվեք մեր ալիքին Telegram-ում