Ավագ սերունդը ևս սկսում է նախընտրել YouTube-ը

0 Min Read

Ըստ հետազոտությունների՝ մեծահասակների շրջանում YouTube-ը օր օրի ավելի մեծ լսարան է ձեռք վերում:

Nielsen-ի նոր տվյալների համաձայն՝ 65+ հեռուստադիտողների շրջանում YouTube-ի դիտումները երկու տարում աճել են 96%-ով։
50-64 տարեկանում՝ 62%-ով;

YouTube-ի հեռուստադիտման ընդհանուր մասնաբաժինը ԱՄՆ-ում հասել է ռեկորդային 11,6%-ի՝ առաջ անցնելով Netflix-ից և Disney-ից:

Կինոստուդիաներն արդեն սկսել են այնտեղ բեռնել ամբողջ ֆիլմեր ու սերիաներ, բայց մինչ այժմ հարթակին նայում էին որպես անլուրջ մի բանի։

 

Կարդացեք նաև

Կիսվեք այս հոդվածով