Ըստ հետազոտությունների՝ մեծահասակների շրջանում YouTube-ը օր օրի ավելի մեծ լսարան է ձեռք վերում:
Nielsen-ի նոր տվյալների համաձայն՝ 65+ հեռուստադիտողների շրջանում YouTube-ի դիտումները երկու տարում աճել են 96%-ով։
50-64 տարեկանում՝ 62%-ով;
YouTube-ի հեռուստադիտման ընդհանուր մասնաբաժինը ԱՄՆ-ում հասել է ռեկորդային 11,6%-ի՝ առաջ անցնելով Netflix-ից և Disney-ից:
Կինոստուդիաներն արդեն սկսել են այնտեղ բեռնել ամբողջ ֆիլմեր ու սերիաներ, բայց մինչ այժմ հարթակին նայում էին որպես անլուրջ մի բանի։
Բաժանորդագրվեք մեր ալիքին Telegram-ում