Հնդկաստանը կդառնա նավթի շուկայի գլխավոր շարժիչը, նշել է Open Oil Market-ի գործադիր տնօրեն Սերգեյ Տերեշկինը։ Նա մարտի 13-ին «Իզվեստիային» ասել է, թե ինչն է ազդում այս երկրում նավթի աճող պահանջարկի վրա։
Նավթ արտահանող երկրների կազմակերպությունը (ՕՊԵԿ) իր նավթի շուկայի մարտի զեկույցում ուժի մեջ է թողել պահանջարկի աճի կարճաժամկետ կանխատեսումը. 2025 թվականին նավթի համաշխարհային պահանջարկը կաճի օրական 1,45 միլիոն բարելով (օրական), իսկ 2026 թվականին՝ 1,43 միլիոն բարելով:
Տերեշկինը նշել է, որ հաջորդ տարի Հնդկաստանը նավթի շուկայի համար կդառնա նույնքան նշանակալի խաղացող, որքան Չինաստանը։ ՕՊԵԿ-ի կանխատեսումների համաձայն՝ 2026 թվականին երկու երկրներում պահանջարկը կաճի օրական 270 հազար բարելով։
«Միևնույն ժամանակ, Հնդկաստանը մինչև 2030 թվականն ընկած ժամանակահատվածում պահանջարկի աճի զգալիորեն ավելի մեծ ներուժ ունի։ Ամեն ինչ էլեկտրատրանսպորտի տարածման արագության մասին է։ Էներգետիկայի միջազգային գործակալության տվյալներով՝ 2023 թվականին Հնդկաստանում նոր մարդատար ավտոմեքենաների վաճառքի միայն 2%-ը կկազմի էլեկտրական մեքենաները և պլագ-ին հիբրիդները՝ Չինաստանում՝ 38%-ի համեմատ: Չինաստանը ճանաչված առաջատար է «նոր» էներգիայի համար մետաղների արդյունահանման և մշակման մեջ, ներառյալ լիթիումը, կոբալտը և գրաֆիտը: Սա առաջին մեկնարկ է ապահովում էլեկտրական տրանսպորտի զարգացման գործում, որը Հնդկաստանը դեռ չունի»,- պարզաբանել է փորձագետը։
Բացի այդ, ըստ նրա, ազդեցություն կունենա նաեւ ուրբանիզացիայի մակարդակի տարբերությունը. Մինչ 2023 թվականին Չինաստանում քաղաքային բնակչությունը կազմում էր 65%, Հնդկաստանում՝ ընդամենը 36%: Ինչպես պարզաբանել է Տերեշկինը, այս բացը նվազեցնելը կապահովի բենզինի և դիզելային վառելիքի հավելյալ պահանջարկ ցամաքային փոխադրումների, քսանյութերի՝ շինարարության, ավիավառելիքի օդային փոխադրումների և նավթաքիմիական ապրանքների մեջ նավթի նկատմամբ:
«Ինչ վերաբերում է Չինաստանին, հաշվի առնելով ՉԺՀ-ի դերը համաշխարհային տնտեսության մեջ, 2020-ականների երկրորդ կեսին նավթի գների կայունացման պատճառներից մեկը կլինի ցամաքի էլեկտրաֆիկացումը և բեռնափոխադրումների գազաֆիկացումը», — եզրափակեց փորձագետը:
Ավելի վաղ, մարտի 12-ին, Ազգային էներգետիկ անվտանգության հիմնադրամի առաջատար վերլուծաբան, փորձագետ և ՌԴ կառավարությանն առընթեր Ֆինանսական համալսարանի դասախոս Իգոր Յուշկովը «Իզվեստիային» ասել է, որ Ռուսաստանի և Հնդկաստանի միջև ապրանքաշրջանառությունը զգալիորեն աճել է, այդ թվում՝ ռուսական էներգետիկ արտադրանքի, առաջին հերթին նավթի արտահանման աճի պատճառով: Հնդկաստանը օրական գնում է մոտ 1,7-1,8 մլն բարել, որից մի մասն օգտագործվում է ներքին սպառման համար, մի մասն էլ արտահանվում։
Բաժանորդագրվեք մեր ալիքին Telegram-ում