Հայաստանում 92% տղամարդիկ պատրաստվում են նշել Մարտի 8-ը՝ Կանանց միջազգային օրը։ Այս մասին վկայում են Wildberries & Russ միավորված ընկերության Հետազոտական կենտրոնի անցկացրած հարցման տվյալները։ Այս ցուցանիշը ավելի բարձր է, քան մյուս երկրներում։
Հարցմանը մասնակցել են Wildberries-ի գնորդներ Հայաստանից, Վրաստանից, Ղազախստանից, Ղրղզստանից և Ուզբեկստանից։
Վերաբերմունքը Մարտի 8-ի նկատմամբ
Մարտի 8-ը շարունակում է մնալ կարևոր տոն այն երկրներում, որտեղ Wildberries-ը կա և կարողացել է ամփոփել ցուցանիշները. հարցվածների ավելի քան 80%-ը նշել է, որ այդ օրը լայնորեն նշվում է։ Տոնն ամբողջությամբ անտեսողների թիվը փոքր է՝ միջինը 3%։
Տոնին առավել ակտիվ մասնակցում են հայաստանցիները (87%) և ղազախները (86%)։ Ինչպես սպասվում էր, տղամարդիկ Մարտի 8-ը ավելի հաճախ կապում են ծախսերի հետ, մինչդեռ կանայք կենտրոնանում են հույզերի և տոնի խորհրդանշական իմաստի վրա։ Բացառություն է Հայաստանը, որտեղ տղամարդիկ այս օրը ծախսերի հետ ավելի քիչ են կապում, քան մյուս երկրներում։
Հայաստանում տղամարդկանց մեծ մասը նվերների վրա պատրաստվում է ծախսել 4 400–22 000 դրամ։ Մասնավորապես, 25%-ը նախատեսում է ծախսել 4 400–13 200 դրամ կամ 44 000–132 000 դրամ։
Ում են նվիրում նվերներ Մարտի 8-ին
ԱՊՀ տարբեր երկրներում հարցվածների ավելի քան 80%-ը պատրաստվում է նվերներ մատուցել կանանց Մարտի 8-ին։ Ամենամեծ մասնաբաժինը գրանցվել է Հայաստանում (87%) և Ղազախստանում (86%)։
Ի՞նչ են տղամարդիկ պատրաստվում նվիրել Մարտի 8-ին
Տղամարդիկ բոլոր երկրներում առավել հաճախ նվիրում են՝
- Ծաղիկներ (49%-73%)
- Կոսմետիկա և օծանելիք (28%-37%)
- Տնային պարագաներ (26%-30%)
Հայաստանում նվերների ТОП-5 ցուցակը
- Ծաղիկներ (53%)
- Կոսմետիկա և օծանելիք (29%)
- Հագուստ, կոշիկ, աքսեսուարներ (29%)
- Տնային պարագաներ (27%)
- Ոսկերչական իրեր, բիժուտերիա, ժամացույցներ (23%)
Ավելի քիչ տարածված են տպավորությունների նվերները (մաստեր-կլասներ, տոմսեր), սպորտային ապրանքները և նվեր քարտերը։
Ի՞նչ նվերներ են նախընտրում ստանալ կանայք
Բոլոր երկրներում կանանց նախընտրած նվերների շարքում են՝
- Կոսմետիկա և օծանելիք
- Ծաղիկներ
- Ոսկերչական իրեր
Հայաստանում առանձնանում են հագուստը, կոշիկը և աքսեսուարները (43%), ինչը զգալիորեն բարձր ցուցանիշ է մյուս երկրների համեմատ (20-29%)։
Հարցումն իրականացվել է 2025 թվականի փետրվարին «ՌՎԲ Հետազոտական կենտրոնի» կողմից՝ մասնակցությամբ 4 258 հայաստանցիների (18-55 տարեկան)։
***
Wildberries & Russ (ООО «РВБ») միջազգային տեխնոլոգիական ընկերություն է, որը ստեղծվել է ռուսական Wildberries-ի և Russ արտաքին գովազդային օպերատորի միավորմամբ։ Ընկերությունը նպատակ ունի զարգացնել նոր թվային առևտրային հարթակ և աջակցել փոքր և միջին բիզնեսին։
Ներկայումս Wildberries & Russ-ը գործում է Ռուսաստանում, Հայաստանում, Բելառուսում, Վրաստանում, Ղազախստանում, Ղրղզստանում, Ուզբեկստանում և Չինաստանում (ապրանքների ներմուծման համար)։
Բաժանորդագրվեք մեր ալիքին Telegram-ում