Հայ տղամարդիկ առանձնանում են իրենց առատաձեռնությամբ․ Wildberries-ի հետազոտությունը՝ մարտի 8-ի նախաշեմին

3 Min Read

Հայաստանում 92% տղամարդիկ պատրաստվում են նշել Մարտի 8-ը՝ Կանանց միջազգային օրը։ Այս մասին վկայում են Wildberries & Russ միավորված ընկերության Հետազոտական կենտրոնի անցկացրած հարցման տվյալները։ Այս ցուցանիշը ավելի բարձր է, քան մյուս երկրներում։

Հարցմանը մասնակցել են Wildberries-ի գնորդներ Հայաստանից, Վրաստանից, Ղազախստանից, Ղրղզստանից և Ուզբեկստանից։

Վերաբերմունքը Մարտի 8-ի նկատմամբ

Մարտի 8-ը շարունակում է մնալ կարևոր տոն  այն երկրներում, որտեղ Wildberries-ը կա և կարողացել է ամփոփել ցուցանիշները.   հարցվածների ավելի քան 80%-ը նշել է, որ այդ օրը լայնորեն նշվում է։ Տոնն ամբողջությամբ անտեսողների թիվը փոքր է՝ միջինը 3%։

Տոնին առավել ակտիվ մասնակցում են հայաստանցիները (87%) և ղազախները (86%)։ Ինչպես սպասվում էր, տղամարդիկ Մարտի 8-ը ավելի հաճախ կապում են ծախսերի հետ, մինչդեռ կանայք կենտրոնանում են հույզերի և տոնի խորհրդանշական իմաստի վրա։ Բացառություն է Հայաստանը, որտեղ տղամարդիկ այս օրը ծախսերի հետ ավելի քիչ են կապում, քան մյուս երկրներում։

Հայաստանում տղամարդկանց մեծ մասը նվերների վրա պատրաստվում է ծախսել 4 400–22 000 դրամ։ Մասնավորապես, 25%-ը նախատեսում է ծախսել 4 400–13 200 դրամ կամ 44 000–132 000 դրամ։

Ում են նվիրում նվերներ Մարտի 8-ին

ԱՊՀ տարբեր երկրներում հարցվածների ավելի քան 80%-ը պատրաստվում է նվերներ մատուցել կանանց Մարտի 8-ին։ Ամենամեծ մասնաբաժինը գրանցվել է Հայաստանում (87%) և Ղազախստանում (86%)։

Ի՞նչ են տղամարդիկ պատրաստվում նվիրել Մարտի 8-ին

Տղամարդիկ բոլոր երկրներում առավել հաճախ նվիրում են՝

  • Ծաղիկներ (49%-73%)
  • Կոսմետիկա և օծանելիք (28%-37%)
  • Տնային պարագաներ (26%-30%)

Հայաստանում նվերների ТОП-5 ցուցակը

  1. Ծաղիկներ (53%)
  2. Կոսմետիկա և օծանելիք (29%)
  3. Հագուստ, կոշիկ, աքսեսուարներ (29%)
  4. Տնային պարագաներ (27%)
  5. Ոսկերչական իրեր, բիժուտերիա, ժամացույցներ (23%)

Ավելի քիչ տարածված են տպավորությունների նվերները (մաստեր-կլասներ, տոմսեր), սպորտային ապրանքները և նվեր քարտերը։

Ի՞նչ նվերներ են նախընտրում ստանալ կանայք

Բոլոր երկրներում կանանց նախընտրած նվերների շարքում են՝

  • Կոսմետիկա և օծանելիք
  • Ծաղիկներ
  • Ոսկերչական իրեր

Հայաստանում առանձնանում են հագուստը, կոշիկը և աքսեսուարները (43%), ինչը զգալիորեն բարձր ցուցանիշ է մյուս երկրների համեմատ (20-29%)։

Հարցումն իրականացվել է 2025 թվականի փետրվարին «ՌՎԲ Հետազոտական կենտրոնի» կողմից՝ մասնակցությամբ 4 258 հայաստանցիների (18-55 տարեկան)։


***

Wildberries & Russ (ООО «РВБ») միջազգային տեխնոլոգիական ընկերություն է, որը ստեղծվել է ռուսական Wildberries-ի և Russ արտաքին գովազդային օպերատորի միավորմամբ։ Ընկերությունը նպատակ ունի զարգացնել նոր թվային առևտրային հարթակ և աջակցել փոքր և միջին բիզնեսին։

Ներկայումս Wildberries & Russ-ը գործում է Ռուսաստանում, Հայաստանում, Բելառուսում, Վրաստանում, Ղազախստանում, Ղրղզստանում, Ուզբեկստանում և Չինաստանում (ապրանքների ներմուծման համար)։

Կարդացեք նաև

Կիսվեք այս հոդվածով