Ozon-ը գործարկում է բոնուսային ծրագիր սոցիալական ցանցերում ապրանքների գովազդի վաճառողների համար

2 Min Read

Ozon-ը հայտարարել է Telegram-ում և VKontakte-ում իրենց արտադրանքը գովազդող վաճառողների համար բոնուսային ծրագրի մեկնարկի մասին. սոցիալական ցանցերում Ozon-ի արտադրանքի գովազդի համար ձեռնարկատերերը պարգևատրում կստանան բոնուսների տեսքով, որոնք կարող են ծախսվել հարթակի ներսում առաջխաղացման վրա: Ինչպես նշում են Ozon-ի մամուլի ծառայությունից, նախագիծը կօգնի վաճառողներին ավելացնել վաճառքը, իսկ շուկան ինքնին կգրավի գնորդների լրացուցիչ լսարան:

Ձեռնարկատերերը կարող են ընտրել համապատասխան բլոգ կայքում հեղինակային տվյալների բազայից (ընտրությունը ներառում է տարբեր չափերի մի քանի հազար ալիքներ՝ բաժանորդների մեծ ներգրավվածությամբ):

Marketplace-ի մասնագետները հաշվի են առել բլոգների թեմաները, որպեսզի ապրանքների տարբեր կատեգորիաների վաճառողները կարողանան գտնել համապատասխան հեղինակ իրենց ապրանքանիշերը գովազդելու համար:

Ցանկից ընտրելով բլոգ՝ վաճառողը դրա հետ բանակցում է հրապարակման մասին, այնուհետև կարող է բոնուս ստանալ։ Դա անելու համար դուք պետք է ձեր անձնական հաշվում հատուկ ձևով վերբեռնեք գրառման հղումը.

Օզոնը այնուհետև կստուգի հրապարակումը պահանջներին համապատասխանելու և պարգևատրման բոնուսների համար: Եթե ​​ձեռնարկատերը ցանկանում է ընտրել այլ հեղինակ, նա կարող է առաջարկ թողնել կայքում տեղադրված ձևով, որից հետո Օզոնը կստուգի բլոգը և այն կավելացնի ընտրության մեջ, եթե այն համապատասխանում է անհրաժեշտ չափանիշներին:

Որքան շատ բաժանորդներ ունենա բլոգը, այնքան ավելի շատ բոնուսներ կստանա վաճառողը: VKontakte-ում հրապարակելու պարգևը տատանվում է 8-ից մինչև 60,000 միավոր, Telegram-ում՝ 3,2-ից մինչև 34,000:

Ծրագրի առաջին ալիքը կգործի 2025 թվականի փետրվարի 17-ից մարտի 31-ը, և ընկերությունը նախատեսում է երկարաձգել ծրագիրը, եթե գործիքը հայտնի լինի վաճառողների շրջանում:

Ավելի վաղ Ozon-ը հայտարարել էր պատվերների ընդունման կետերի սեփականատերերի պայմանների բարելավման մասին. փետրվարի 1-ից շուկան չեղյալ հայտարարեց անցյալ տարվա ապրիլին նրանց համար սահմանված սպասարկման վճարը։

Ընկերությունը հայտնել է, որ որոշել է «օզոնի հետ համագործակցությունն էլ ավելի շահավետ դարձնել» գործընկերների հետ մանրամասն քննարկումներից հետո: Մի քանի հարյուր պիկապ կետերի սեփականատերը Forbes-ի հետ զրույցում շուկայի որոշումը անվանել է «շատ դրական քայլ»։

Կարդացեք նաև

Կիսվեք այս հոդվածով