Արտասահմանյան ապրանքանիշերը կարող են ցանկացած պահի վերադառնալ Ռուսաստան, քանի որ երկրում նրանց աշխատանքի վերաբերյալ օրենսդրական սահմանափակումներ չկան: Այս մասին փետրվարի 17-ին հայտնել է ՌԴ կառավարությանն առընթեր Ֆինանսական համալսարանի պետական ֆինանսների ամբիոնի դոցենտ, տնտեսական գիտությունների թեկնածու Իգոր Բալինինը։
«Արտասահմանյան ապրանքանիշերի վերադարձի կամ չվերադարձման փաստը մեծ նշանակություն չունի։ Համոզված եմ, որ մենք դրա մասին մտածելու կարիք չունենք. Նախ, որոշ արտասահմանյան բրենդներ որոշեցին ինքնուրույն հեռանալ, և Ռուսաստանում գործելու արգելք չկա, ուստի նրանք կարող են վերադառնալ ցանկացած պահի: Ի դեպ, շատերը, հենվելով ռազմավարական մտածողության վրա, այս կամ այն կերպ երբեք չհեռացան։ «Երկրորդ, առանձին բրենդների հեռանալը դարձել է հայրենական արտադրության զարգացման լրացուցիչ շարժիչներից մեկը»,- ասել է տնտեսագետը Gazeta.Ru-ին տված հարցազրույցում։
Նրա խոսքով՝ լրացուցիչ մրցակցությունը տնտեսության առանցքային տարր է, և Ռուսաստանը, ի տարբերություն մի շարք արևմտյան երկրների, սահմանափակումներ չի դնում օտարերկրյա ընկերությունների համար՝ բաց լինելով առևտրատնտեսական հարաբերությունների համար։ Միևնույն ժամանակ, եթե արտասահմանյան ապրանքանիշերը որոշեն վերադառնալ, նրանք կկանգնեն ռուս արտադրողների կողմից, որոնք ակտիվորեն զարգացնում և արդիականացնում են տեխնոլոգիաները, Բալինինը նշել է, որ այս միտումի շնորհիվ աճում է աշխատանքի արտադրողականությունը, աճում են աշխատավարձերը, ամրապնդվում են ռուսական ընկերությունների դիրքերը տեխնոլոգիական ոլորտում, ինչը ի վերջո նպաստում է քաղաքացիների կյանքի որակի բարելավմանը։
Բացի այդ, փորձագետն ասաց, որ օտարերկրյա ապրանքանիշերի վերադարձի որոշումը մնում է հենց ընկերությունների հայեցողությամբ, մինչդեռ Ռուսաստանի համար առաջնահերթությունը պետք է մնա սեփական արտադրության զարգացումը:
2025 թվականին 350 արտասահմանյան ապրանքանիշեր, որոնք 2022 թվականին լքել են ռուսական շուկան, կարող են վերադառնալ երկիր։ Միևնույն ժամանակ, որոշ խոշոր ընկերություններ, վերադառնալով Ռուսաստան, վտանգված են լուրջ խնդիրների առաջ։ Սա հատկապես վերաբերում է այն ապրանքանիշերին, որոնք առաջարկում են ամենօրյա արտադրանք:
Բաժանորդագրվեք մեր ալիքին Telegram-ում