VK Advertising-ը հարմարեցրել է իր հաշիվը չինական լսարանի համար: Այս մասին երեքշաբթի՝ փետրվարի 18-ին, հայտնել է ВК մամուլի ծառայությունը։
Նշվում է, որ չինարենը հասանելի է անձնական հաշվի կարգավորումներում, և օգտատերերին հասանելի են նույն գործառույթները, ինչ Ռուսաստանի բնակիչները։ Սա ներառում է տեքստի, տեսողական և վիդեո ստեղծագործությունների ավտոմատ գեներացման գործիքներ:
«Գովազդային տեքստեր ստեղծելիս բավական կլինի մուտքագրել հարցում՝ եզակի վաճառքի առաջարկի (USP) նկարագրությամբ չինարեն լեզվով, գեներատիվ AI-ն կմշակի հարցումը և ինքնուրույն կթարգմանի տեքստերը ռուսերեն», — ասաց VK-ն:
Մամուլի ծառայությունը հավելեց, որ սկզբում չինարենը հասանելի կլինի գովազդատուների և գործակալությունների հաճախորդների հաշիվների համար, սակայն VK Advertising ծառայության հարմարեցումը կշարունակվի՝ հաշվի առնելով Ասիայից գովազդատուների խնդրանքները: Նշվում է, որ նախատեսվում է կատարելագործել գրասենյակի մի շարք բաղադրիչների թարգմանությունը։
«Մենք նկատում ենք աճող հետաքրքրություն մեր գովազդային տեխնոլոգիաների նկատմամբ և չինացի գովազդատուների կողմից մեր հարթակներում առաջխաղացման համար ներդրումների ավելացում: 2024 թվականին նրանք VK Advertising-ում ծախսել են ավելի քան 2,2 միլիարդ ռուբլի, ինչը գրեթե երեք անգամ ավելի է, քան նախորդ տարի»,— նշել է VK Advertising-ի արտադրանքի տնօրեն Յակով Ստինսկին։
Նա հավելեց, որ միայն անցած տարվա չորրորդ եռամսյակում այդ գումարը կազմել է ավելի քան 750 մլն, և նման դինամիկան պետք է շարունակել։
Բացի այդ, VK-ն հաղորդել է, որ չինացի գովազդատուների շրջանում ամենահայտնի և ամենաարագ աճող կատեգորիան խաղերն են, VK-ի մամուլի ծառայությունը հայտնել է, որ բովանդակության դրամայնացման ծրագրին մասնակցել են VK Video-ից 81 հազարը:
Բաժանորդագրվեք մեր ալիքին Telegram-ում