Facebook-ի մայր Meta-ն մտնում է մարդանման ռոբոտների մրցակցային դաշտ՝ միանալով այնպիսի մրցակիցների, ինչպիսին է Nvidia-ի կողմից աջակցվող (NVDA.O) արտադրանքն է:
Հաղորդագրության մեջ Meta-ի գլխավոր տեխնոլոգիական տնօրեն Էնդրյու Բոսվորթն ասում է, որ ռոբոտաշինության արտադրանքի խումբը կենտրոնանալու է հետազոտությունների և զարգացման վրա, որոնք ներառում են «սպառող մարդանման ռոբոտներ՝ առավելագույնի հասցնելու Llama պլատֆորմի հնարավորությունները»:
Llama-ն Meta-ի արհեստական ինտելեկտի բազային մոդելների հիմնական շարքի անունն է։
«Մենք կարծում ենք, որ այս ոլորտում ներդրումներ կատարելու համար մեր պորտֆելի ընդլայնումը միայն կբարձրացնի Meta AI-ի և ծրագրերի արժեքը», — գրել է Բոսվորթը:
Բոսվորթն ասաց, որ ընկերությունը նաև վարձել է Ջոն Քորիլին որպես մանրածախ առևտրի փոխնախագահ: Coril-ը, ով նախկինում The RealReal էլեկտրոնային առևտրի երկրորդային ընկերության գործադիր տնօրենն էր, աշխատանքի ընդունվեց՝ ընդլայնելու Meta Quest ականջակալների և արհեստական ինտելեկտի սարքերի համար, ինչպիսիք են Ray-Ban Meta խելացի ակնոցները, որոնք Meta-ն համատեղ արտադրում է ակնոցներ արտադրող EssilorLuxottica-ի հետ:
Խոշոր տեխնոլոգիական ընկերությունները և ստարտափները միլիարդներ են ներդնում արտադրական, լոգիստիկայի AI-ով աշխատող սարքեր մշակելու համար:
Meta-ն տարիներ շարունակ ֆինանսավորում է AI-ի հետազոտությունները՝ հուսալով զարգացնել AI օգնականներ, որոնք կարող են նայել, լսել և նավարկել իրենց շրջապատող 3D ֆիզիկական աշխարհը:
Ընկերության առաջատար AI փորձագետ Յան Լեկունը նույնպես բարձրաձայնել է լեզվական մոդելների սահմանափակումների և նոր տեսակի մոդելների մշակման ջանքերի մասին, որոնք կարող են ավելի լավ հասկանալ ֆիզիկական տարածությունը:
Բաժանորդագրվեք մեր ալիքին Telegram-ում