Bestune ավտոմեքենայի ապրանքանիշի անվանումը, երբ ճիշտ արտասանվում է, անպարկեշտ լեզվով ասոցիացիաներ չի առաջացնում: Այս մասին հայտարարել են Ռուսաստանում ապրանքանիշի ռուսական գրասենյակի ներկայացուցիչները՝ ի պատասխան սոցիալական ցանցերում վիրուսային տարածված մեմերի մեկնաբանման խնդրանքին, փետրվարի 13-ին հայտնել է Quto.ru ամսագիրը։
Չինական ավտոբրենդը Ռուսաստանում Bestune T90 քրոսովերի գովազդային արշավ է սկսել։ Դերասանի կողմից ապրանքանիշի անվան արտասանության առանձնահատկությունների պատճառով սոցցանցերի շատ օգտատերեր գովազդում անպարկեշտ արտահայտություններ են լսել։ Ապրանքանիշի ներկայացուցիչները դա բացատրել են անհատական ընկալման առանձնահատկություններով։
«Սրանք զուտ անհատական ընկալման և իրականում գոյություն չունեցող մի բան լսելու յուրահատկություններն են՝ սոցիալական ցանցերում բարձրացված աղմուկի ֆոնին»,- ընդգծեց Բեստունը։
Բաժանորդագրվեք մեր ալիքին Telegram-ում