Ռուսաստանում հեռուստացույցների վաճառքի աճը նվազել է 11,3%-ով

1 Min Read

2024 թվականին Ռուսաստանում վաճառվել է ընդամենը 7,8 միլիոն հեռուստացույց՝ 11,3 տոկոսով պակաս, քան նախորդ տարի։ Միաժամանակ, դրամական արտահայտությամբ վաճառքներն աճել են 1,5%-ով՝ հասնելով 234,4 մլրդ ռուբլու, հայտնում է Коммерсант-ը՝ վկայակոչելով Marvel Distribution-ի տվյալները։ Ամենահայտնի ապրանքանիշերն էին Haier, Xiaomi, Sber և TCL: Միաժամանակ հեռուստացույցի դեկորատիվ տուփերի պահանջարկի գրեթե կրկնակի աճ է գրանցվել։

Ինչպես նշում է Marvel Distribution-ը, սխալ կլինի խոսել սեգմենտի նկատմամբ հետաքրքրության անկման մասին, քանի որ 2023-ին ֆիզիկական առումով վաճառքի շատ մեծ աճ է գրանցվել, իսկ 2024-ին շուկան կայունացել է։ Նմանատիպ տվյալներ է տրամադրել M.Video-Eldorado-ն՝ նշելով Yandex և Sber հայրենական ապրանքանիշերի հեռուստացույցների վաճառքի աճը, որոնց նկատմամբ հետաքրքրությունը բացատրվում է առաջին հերթին խելացի սարքերի էկոհամակարգի առաջարկով։

 

Կարդացեք նաև

Կիսվեք այս հոդվածով