Մեքենաների գների տարբերությունը Չինաստանում և Ռուսաստանում

1 Min Read

Եթե ​​Չինաստանում մեքենայի գինը 900 հազար ռուբլի է, ապա Ռուսաստան ներմուծումից հետո դրա արժեքը վերջնական գնորդի համար ավելանում է մինչև 2,56 միլիոն ռուբլի։ Այս մասին հայտարարել է Ռուսաստանի ավտոդիլերների ասոցիացիայի (ROAD) նախագահ Ալեքսեյ Պոդշչեկոլդինը, հաղորդում է «Известия»-ի թղթակիցը հունվարի 23-ին կայացած մամուլի ասուլիսից։

Պոդշչեկոլդինը բացատրել է, թե ինչն է կազմում ներմուծվող մեքենայի գինը՝ օգտագործելով չինական Jetta VA3 սեդանի օրինակը 2025 թվականի հունվարի 1-ից: Չինաստանում այս մեքենայի գինը (900 հազար ռուբլի) կազմում է Ռուսաստանում դրա արժեքի ընդամենը 35%-ը։

Եվս 40% (1,03 մլն ռուբլի) կազմում են մաքսատուրքերը (8,5 հազար ռուբլի), ինչպես նաև մաքսատուրքերը (135 հազար ռուբլի), 20 տոկոս ԱԱՀ (209 հազար ռուբլի), ակցիզային հարկը (8,7 հազար ռուբլի) և վերամշակման վճարը։ (667,4 հազար ռուբլի):

Բացի այդ, Ռուսաստանի Դաշնությունում մեքենայի արժեքի 14%-ը ներառում է առաքումը (350 հազար ռուբլի), 6%-ը դիստրիբյուտորի մարժա է (160 հազար ռուբլի), իսկ 5%-ը՝ դիլերի մարժա (120 հազար ռուբլի):

Նաև այս օրը ROAD-ի նախագահ Ալեքսեյ Պոդշչեկոլդինը հայտարարել է, որ Ռուսաստանում նոր մեքենաների հասանելիությունը նվազել է։ Վերջին 10 տարիների ընթացքում, չնայած միջին աշխատավարձի ավելի քան կրկնապատկմանը, ավելի երկար ժամանակ է պահանջվում մեքենա գնելու համար խնայողությունները:

Կարդացեք նաև

Կիսվեք այս հոդվածով